Honda HR-V – Funkcionalnost i sigurnost na djelu
Honda HR-V – Funkcionalnost i sigurnost na djelu
Nova Honda HR-V stiže na evropsko tržište tokom ljeta, unoseći sasvim nove standarde u segment kompaktnih crossovera. Svojim oblikom i dinamičnim stajlingom, funkcionalnošću SUV vozila i sofisticiranim performansama, će zadati snažan udarac konkurenciji. Ovo vozilo dolazi kao nadopuna u ponudi, donoseći prepoznatljiv pristup tehnološkim inovacijama.
Dizajn karoserije nije komplikovan, linije su glatke i zaobljene, te čine skladnu figuru, čijoj estetici je teško naći manu. Blatobrani i branici su blago naglašeni, a bokovi profilisani, kako bi konstrukcija karosrije bila čvršća, bez unošenja velikih, teških i nepotrebnih elemenata koji povećavaju masu. Svjetlosne baterije su moderno oblikovane i dobro se uklapaju u ukupnu fizionomiju. Unutrašnjost je veoma prostrana zbog dobro iskorištenog prostora, a inovativni Magic Seat sistem donosi visok nivo upotrebljivosti koji se ogledaju u specifičnim prtljažnim pregradama ispod sjedišta, a posebno stražnje, djeljive klupe. Uz to, osnovna zapremina prtljažnika je 453 l, a preklapanjem stražnjih sjedišta, ta zapremina se može povećati na korisnih 1.026 l. Osjećaj prostranosti i udobnosti svakako povećavaju ostakljeni panoramski krov, te uzoran izbor kvalitetnih materijala, ugodnih na dodir, ali trajnih i laganih za održavanje.
Tabla sa instrumentima je velika i pregledna, a centralna konzola zakrenuta prema vozaču, kako bi se osigurala dobra vidljivost u svim uslovima vožnje. Funkcionalne tipke smještene su vozaču na dohvat ruke, čemu značajno pridonosi multifunkcionalni točak upravljača, a jedini izuzetak čine komande klima uređaja, koje su postavljene nisko ispod centralnog displeja, te ispred ručice mjenjača.
Na početku prodaje, HR-V će kupcima biti dostupan sa 1,6 litrenim i-DTEC dizel motorom, sa 120 KS I benzinskim 1,5-litrenim i-VTEC motorom sa 130 KS. Ovi motori su izrađeni u novoj “Earth Dreams Technology” tehnologiji, što osigurava brzu reakciju na pedali za gas, ali i nisku potrošnju goriva i emisiju polutanata. Za prenos snage zadužen je 6-stepeni manuelni mjenjač, dok je uz benzinski motor opcija poluautomatski CVT. Sasvim je sigurno da će ovo vozilo naići na dobar odziv evropskog tržišta, jer je ovaj segment u značajnoj ekspanziji.
Detaljnije čitajte u narednom izdanju CARLANDER Online magazina (15.03.)