BMW M5 CS predstavljen sa 627 KS – Najbrži BMW ikada!
BMW M5 CS predstavljen sa 627 KS – Najbrži BMW ikada!
BMW M5 CS službeno je predstavljen pod oznakom 2022 M5 CS. Ovo je najbrži i najsnažniji serijski BMW automobil ikad. Pokreće ga 4,4-litreni V8 twin turbo motor sa 627 KS i 750 Nm okretnog momenta.
Snažni motor je povezan s automatskim mjenjačem s osam stepeni prijenosa i sistemom pogona na sve točkove. Ova postavka omogućava automobilu da od 0 do 100 km/h ubrza za 2,9 sekundi, što je 0,2 sekunde brže od M5 Competition modela. Maksimalna brzina iznosi 306 km/h.
Držeći se teme performansi, M5 CS ima Active M Differential i sistem s pogonom na sve točkove koji se može odabrati, baš kao i standardni M5. Ovaj sistem ima način rada 4WD i 4WD Sport, kao i 2WD za zabavu gdje se snaga prenosi samo na zadnje točkove.
Budući da se CS temelji na M5 Competitionu, ima čvršće nosače motora, čvršće opruge, djelomično novi upravljački sistem i nižu poziciju sjedenja od standardnog M5 modela. Međutim, inženjeri se tu nisu zaustavili jer su napravili daljnje promjene na oprugama i sistemu dinamičke kontrole amortizera kako bi iskoristili manju težinu CS-a i dostupne gume Pirelli P Zero Corsa.
Govoreći o smanjenju težine, M5 CS opremljen je brojnim plastičnim komponentama ojačanim karbonskim vlaknima, uključujući poklopac motora, krov, prednji razdjelnik, poklopce ogledala, difuzor i zadnji spojler. BMW se tu nije zaustavio jer su uklonili i dio zvučne izolacije radi dodatne uštede na težini. Zahvaljujući tim i drugim promjenama, automobil je lakši za 104 kg od M5 Competitiona.
Na vanjskom izgledu automobila upečatljivo je nekoliko jedinstvenih detalja poput zlatno brončane maske motora, 20-inčnih točkova ispod kojih su karbonsko-keramičke kočnice. Automobil je također opremljen ventiliranom haubom, žutim LED svjetlima koja su napravljena po inspiraciji na auto utrke.
Nažalost, postoji ograničena paleta boja koja uključuje standardnu Brands Hatch sivu metalik, kao i Frozen Brands Hatch sivu metalik i Frozen Deep Green metalik.
Ulazeći u kabinu, kupci će pronaći moćna, grijana prednja sjedišta od ugljičnih vlakana s osvijetljenim M5 logotipima. Presvučena su crnom Merino kožom, a tu su kontrastni crveni Mugello detalji, te utisnute mape Nürburgring Nordschleife staze na naslone za glavu.
Ovaj model ima dva pojedinačna zadnja sjedišta i M Alcantara upravljač s mjenjačkim lopaticama od karbonskih vlakana. Ostali naglasci uključuju minimalističku centralnu konzolu, sigurnosne pojaseve M s trobojnim šavovima i od Alcantare tapecirunge. Inače, dizajneri su dodali posebne podne prostirke i osvijetljene ploče „M5 CS“ na pragu vrata.
Automobil dolazi opremljen s dva 12,3 inčna ekrana i četverozonskim klima uređajem. Tu su još sistem ambijentalne rasvjete, bežični punjač za pametni telefon i Harman Kardon audio sistem.
M5 CS bit će dostupan od proljeća ove godine po cijeni od 180.400 eura na Njemačkom tržištu.