Audi A6 e-tron concept najavljuje novu njemačku limuzinu
Audi A6 e-tron concept najavljuje novu njemačku limuzinu
Audi nastavlja elektrifikaciju svoje ponude pa je tako na sajmu automobila u Šangaju (Auto Shanghai 2021) predstavio konceptni model A6 e-tron. S ovim konceptom Audi nastavlja razvoj električnih automobila koji će se na cestama naći u bliskoj budućnosti. Prema najavama, ovaj model na tržištu bi se trebao pojaviti 2023. godine.
Audi A6 e-tron concept prvi je model Njemačkog proizvođača koji će nastati na novoj PPE (Premium Platform Electric) platformi koja je namijenjena za električne premium modele. Ovu platformu zajednički razvijaju Audi i Porsche i na njoj će se zasnivati veliki broj električnih modela ova dva proizvođača.
Modeli koji budu na novoj električnoj platformi imat će vrhunska vozna svojstva, odličnu iskoristivost prostora i baterije velikog kapaciteta koje će biti smještene u podu.
Audi A6 e-tron concept ima slične dimenzije aktuelnim A6/A7 modelima, gdje njegova dužina iznosi 4,96 metra, širina 1,96 metara i visina 1,44 metra. Automobil ima kratke prevjese i postavljen je na velike 22 inčne točkove. U stvaranju ovog koncepta velika pažnja posvećena je aerodinamici kako bi se smanjio otpor zraka te se tako povećao domet automobila. Na kraju razvoja koncepta došlo se do otpora zraka Cw = 0,22.
Karoserija automobila dolazi u “fastback” izvedbi, a na prednjem dijelu dominira velika Singleframe rešetka. Posebnu pažnju privlače potpuno nova svjetla koja koriste Digital Matrix LED i digital OLED tehnologiju.
Zadnjim dijelom automobila dominiraju nova svjetla u digital OLED tehnologiji koja zadiru duboko u blatobrane. Na sredini se gotovo spajaju, a Audi logotip također je u napravljen u OLED tehnologiji.
Nova platforma omogućava vrhunsku tehnologiju
Nova PPE platforma omogućila je ugradnju bateriju kapaciteta 100 kWh s kojom bi automobil trebao imati domet do 700 km. Ista baterija je spremna za brzi punjač snage do 270 kW (800 V) koji omogućava punjenje baterije od 5 do 80 posto za 25 minuta. Na istom punjaču za 10 minuta baterija će se dovoljno napuniti da automobil može prijeći do 300 km.
Za pokretanje bit će korištena dva električna motora, jedan na prednjoj, drugi na zadnjoj osovini sa ukupnom snagom 350 kW i 800 Nm obrtnog momenta.
Obzirom na raspored motora, automobil će imati pogon na sva četiri točka, ovaj pogonski sklop omogućit će ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 4 sekunde.
Za udobnost i vrhunske vozne karakteristike bit će zadužen zračni ovjes koji će koristiti posebno pripremljeni sistem “five-link” na prednjoj osovini i “multi-link” na zadnjoj osovini.