Porsche Taycan Cross Turismo – Novi model spreman je za offroad avanture
Porsche Taycan Cross Turismo – Novi model spreman je za offroad avanture
Porsche Taycan Cross Turismo novi je član električne porodice koju je Porsche počeo stvarati sa Taycan modelom. Električni Taycan prošao je kroz put evolucije iz koje je nastao Cross Turismo model koji ima povišeni razmak od tla i povećanu nosivost. To će mu omogućiti svestraniju upotrebu pa se može voziti na asfaltu i manjem offroadu.
Porsche Cross Turismo odlikuje duža linija krova koja je blago nagnuta, a samo produženje linije krova pozitivno se odrazilo na prostor za glavu putnika, pa tako putnici na prednjim sjedištima imaju 9 mm više prostora, a na zadnjoj klupi čak 92 mm.
Prostor prtljažnika Taycan Cross Turismo Taycan 4S Cross Turismo ima zapreminu od 446 litara, dok je kod sportskih izvedbi Turbo i Turbo S na raspolaganju nešto manje prostora – 405 litara. Preklapanjem zadnje lupe zapremina raste na 1.212 litara odnosno kod 1.171 litra kod Turbo verzije.
Taycan Cross Turismo u odnosu na standardni Taycan model ima 20 mm više rastojanje od tla, a tu su i brojne zaštitne obloge karoserije. U ponudi je i “Off Road Design” paket koji dodatno podiže visinu automobila za 10 mm. Automobil ima zračni ovjes putem kojeg se može podešavati visina.
Novi Porscheov crossover bez problema može se odvažiti na male offroad avanture, a za takvu vožnju napravljen je poseban “gravel” način vožnje.
Odabirom ovog načina vožnje automatski se povećava visina automobila za 10 mm, prilagođavaju se postavke poput čvrstoće ovjesa, kontrola vuče i stabilnost. Ovaj način vožnje kontroliše i isporuku okretnog momenta kako bi se maksimiziralo prianjanje točkova na klizavim površinama.
Sve verzije Taycan Cross Turismo modela standardno su opremljene baterijom kapaciteta od 79,2 kWh, a raspon snage kreće od 380 KS kod Taycana Cross Turismo 4 do 490 KS kod Taycana Cross Turismo 4S.
Snažne izvedbe Turbo i Turbo S raspolažu sa 625 KS. U “overboost” sve izvedbe imaju dodatnu snagu, pa tako vozači mogu računati na maksimalnih 476, 571, 680 i 760 KS.
Najsnažniji Turbo S model ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 2,9 sekundi, što je samo desetinku sporije od standardnog Taycana. Model Turbo od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,3 sekunde, dok modeli 4S i 4 isto vrijeme postavljaju za 4,1 i 5,1 sekundu.
Domet sa jednim punjenjem različit je i on ovisi o verziji, ali svi modeli imaju minimalan domet od 388 km dok bi maksimalni domet trebao biti preko 450 km u WLTP ciklsu. Punjenje na punjačem snage 9,6 kW trajat će između 10 i 13 sati, ovisno o verziji automobila. Na brzom punjaču od 50 kW baterija sa 5% napunjenosti dostiže napunjenost od 80 % za 93 minute.
Porsche Taycan Cross Turismo u prodaju na evropskom tržištu kreće ovog ljeta s početnom cijenom od oko 96.000 eura.