Na BiH tržištu predstavljen novi Citroën Jumper
Na BiH tržištu predstavljen novi Citroën Jumper
Citroën JUMPER, pravi komercijalni uspjeh, prodan u 800 000 primjeraka od puštanja na tržište, mijenja se i ulazi u novo doba.
Novi Citroën JUMPER osmišljen je uz cjelokupno znanje i umijeće marke CITROËN. Znanje i umijeće u službi game lakih gospodarskih vozila koja je – s četiri različita vozila koja se nadopunjuju – među najvećim na tržištu : Nemo, Berlingo, Jumpy i Jumper.
Novi Jumper dostupan je u 17 modelskih izvedbi sa 51 različitiom opcijom, a kada je riječ o opremi tu su tri poznata nivoa Attraction, Seduction i Exclusive. 46.697 KM za bazni Furgon i kreće se do 70.381,95 KM za najskuplji Kombi. Plan prodaje do kraja 2014. godine iznosi 250 vozila, a za 2015. godinu planirano je da se proda 500 vozila. Detaljan cjenovnik novog Jupera možete pročitati OVDJE.
Novi Citroën JUMPER posve se uklapa u tu gamu i to:
- iznimno suvremenim izgledom podređenim uporabi, s prednjim dijelom koji odražava dinamičnost i robusnost zahvaljujući novim dnevnim LED svjetlima, poklopcu motora istaknutih linija i odbojniku. Stil novog modela Citroën JUMPER ide ukorak s vremenom i identitetom Marke, ali konstrukcija i ergonomija su te koje olakšavaju uporabu, zajedno s tovarnim prostorom, zahvaljujući iznimnoj iskoristivosti obujma u usporedbi s vanjskim dimenzijama. S obzirom na širinu tovarnog prostora između unutarnjih blatobrana od 1,42 m i korisnoj širini od 1,87 m, novi Citroën JUMPER najbolje je vozilo svoje kategorije.
- iznimnom udobnošću, nudeći vozaču optimalno sjedalo s promjenjivom amortizacijom, naslonima za ruke i namještanjem u leđnom dijelu te boravak u vozilu koji olakšavaju ručica mjenjača na armaturnoj ploči i pisaći stolić prilagodljive visine. Novi Citroën JUMPER također je opremljen s Connecting Box (komplet za telefoniranje slobodnih ruku Bluetooth i USB utičnica) ali i 5“ ekranom osjetljivim na dodir, koji podržava nove navigacijske funkcije i funkciju kamere za vožnju unatrag.
- tehnologijama za veću sigurnost poput inteligentnog sustava prianjanja, sustava za nadzor brzine na nizbrdici (Hill Descent Control), programabilnog regulatora i limitatora brzine, sustava za upozoravanje o nenamjernom prelaženju crte i sustava za otkrivanje nedovoljnog tlaka u gumama za bezbrižniju svakodnevnu vožnju.
- kvalitetom u svakoj situaciji i ograničenim troškovima, s više od četiri milijuna prijeđenih kilometara na testiranju za još veću pouzdanost. Troškovi uporabe novog modela Citroën JUMPER smanjeni su jer je potrošnja goriva manja za 15 % u usporedbi s prethodnom generacijom kod određenih verzija.
Odlike koje možete vidjeti na svim verzijama novog modela Citroën JUMPER, od neostakljenog furgona do kombija, udovoljavaju zahtjevima različitih poslovnih djelatnosti.
U ponudi na hrvatskom tržištu je Citroën Jumper Kombi s dvije razine opremljenosti: Kombi i Kombi Loisirs s dizelskim motorima HDi 110, 130 i 150 BVM6. U ponudi je također Citroën Jumper Šasija i Sanduk s dizelskim motorima HDi 130, 150 i 180 BVM6 te dužinama L3 i L4.
Najprodavanija izvedba na hrvatskom tržištu je Citroën Jumper Furgon koji je u ponudi s dizelskim motorima HDi 110, 130, 150 i 180 i ručnim mjenjačem sa šest brzina. U ponudi su dvije razine opremljenosti: Furgon i Furgon Nivo2. Razina opremljenosti FURGON već u serijskoj opremi ima ABS+AFU, daljinsko centralno zaključavanje, desna bočna klizna vrata, električne podizače prednjih stakala, ESP+LAC+ASR+pomoć pri pokretanju na kosini, sjedalo vozača podesivo po visini, upravljač podesiv po dubini, zračni jastuk za vozača i dr.
Razina opremljenosti FURGON Nivo2 ima u serijskoj opremi kao i oprema FURGON + električne grijane retrovizore, klima uređaj, radio CD MP3 + BlueTooth + ekran osjetljiv na dodir, regulator brzine (uz motor HDi 180), regulator/limitator brzine (uz motore HDi 110, 130 i 150) i dr.
Posve obnovljeni i savremen izgled podređen upotrebi
Novi Citroën JUMPER temeljito se promijenio, posve suvremena vanjština omogućuje mu da ostavi trag u svojem vremenu a istodobno zadržava sve svoje funkcije kako bi i dalje bio u službi korisnika.
Novi Citroën JUMPER na prvi pogled odaje dojam dinamičnosti i čvrstoće ponajprije zbog novog snažnog odbojnika, prednjih novih blatobrana istaknutih linija, kao i novog poklopca motora.
Prednji je dio usto dobio nov stilski identitet Marke: nove chevrone, novu prednju masku i novi izduljeni jedinstveni svjetlosni uzorak koji još više naglašava njegovu prepoznatljivu robusnost.
Štoviše, novi Citroën JUMPER ima nova visoko postavljena svjetla s glatkim staklom i kromiranim okvirima. Ona mogu biti opremljena LED dnevnim svjetlima, koja naglašavaju njegov karakter i omogućuju bolju preglednost za veću sigurnost.
Odbojnik na stražnjem dijelu velikih je dimenzija. Svojim niskim položajem naglašava jednostavnost utovara i istovara tereta. Nova stražnja svjetla postavljena su visoko i okomito. Ujedinjuju moderan stil i učinkovitost – u pogledu sigurnosti ali i preglednosti.
Novi Citroën JUMPER odlikuje i homogen stil unutrašnjosti pročišćenih linija, kojim se naglašavaju funkcionalnost, ugoda boravka i opuštenost.
Upravljač je preoblikovan pa je sad suvremeniji, s ravnijim linijama u skladu s robusnošću vozila, i olakšava upravljanje.
Kako bi se naglasio moderan izgled kabine, armaturna ploča dobila je novu središnju konzolu s novom gamom radija.
Naposljetku, da se naglase stil i kvaliteta kabine, novi Citroën JUMPER ima nove presvlake od crne tkanine s crvenim i sivim elementima.
Gama raznovrsnih obrisa
Gamu novog modelaCitroën JUMPER čine vozila raznih profila:četiri su duljine (L1, L2, L3, L4), tri međuosovinska razmaka (3 m, 3,45 m, 4,04 m) i tri moguće visine (H1, H2, H3). Ukupno postoji osam profila obujma od 8 do 17 m3.
U gami se usto nudi velik izbor modela kako bi se što je više moguće zadovoljili svi uvjeti različitih poslovnih djelatnosti:
- neostakljeni i ostakljeni furgoni,
- produžena kabina sa 7 sjedala,
- sanduk s kabinom (3 sjedala) i sanduk s dvostrukom kabinom (7 sjedala),
- verzija predviđene za preradu karoserije: šasija kabina i dvostruka kabina…
Za prijevoz osoba novi Citroën JUMPER dostupan je kao kombi s 5 do 9 sjedala.
Konstrukcija i ergonomija koje olakšavaju utovar
Novi Citroën JUMPER raspolaže vrhunskom konstrukcijom kad je riječ o korisnom obujmu s obzirom na dimenzije i vrhunskom ergonomijom uz:
- najveću širinu tovarnog prostora u klasi – 1,42 m između unutarnjih rubova blatobrana,
- korisnu širinu od 1,87 m,
- korisnu duljinu na razini najboljih furgona do 4,07 m,
- korisni obujam od 8 do 17 m3.
Novi Citroën JUMPER nudi i optimalnu pristupačnost kako bi se olakšalo svakodnevno rukovanje:
- bočna klizna vrata do 1,25 m širine,
- stražnja vrata do 2,03 m visine, najbolje ocijenjena u kategoriji,
- otvaranje stražnjih vrata za 96°, može se povećati na 180° zahvaljujući graničniku koji se uvlači, a uz doplatu do 270°,
- prag tovarnog prostora od 49,3 do 60,2 cm,
- stražnji pneumatski ovjes povećava razmak od tla za 7 cm a istodobno osigurava jednaku visinu vozila bez obzira na masu tereta.
Iznimna udobnost i poseban prostor
Na unutrašnjost novog modela Citroën JUMPER obratili smo posebnu pozornost, pa je još sličnija onoj u osobnim vozilima a istodobno naglašava praktičnost i ergonomiju za poslovanje. Ona tako postaje produžetak ureda.
Kabina novog modela Citroën JUMPER osmišljena je kako bi svakom putniku maksimalno povećala udobnost uporabe i olakšala svakodnevni boravak u vozilu.
Vozačevo je sjedalo tako postalo poseban prostor koji mu se lako prilagođuje. Visoko postavljena armaturna ploča omogućuje vozaču ugodnu vožnju i vrhunsku praktičnost. Svaka je komanda nadohvat ruke, a svaki pokazivač u vidokrugu. Primjerice, pisaći stolić koji se namješta po nagibu i visini vozaču omogućuje da nadohvat ruke drži obrasce i papire potrebne za posao ili, pak, idealno smještena ručica mjenjača.
S obzirom na to da nudi čak do deset mjesta za odlaganje, novi Citroën JUMPER odgovara korisnicima kojima je važna učinkovitost i dobra organizacija. Osim što ih je mnogo, dobro su razmještena. To je, primjerice, nekoliko džepova, pretinac za rukavice koji se zaključava i u koji stane prijenosno računalo, pretinci ugrađeni u središnju konzolu (otvoreni ili hlađeni zatvoreni, ovisno o opciji), dva pretinca ispod sjedala u kabini… Novi Citroën JUMPER nudi i veliku stropnu policu iznad sjenila korisnog obujma od 22 litre, prostor koji nije vidljiv izvan vozila.
Novi Citroën JUMPER nudi u seriji utičnicu od 12 V u središnjem dijelu armaturne ploče,na dobrom položaju za spajanje telefona ili prijenosnog računala.
Vrhunska udobnost sjedišta i potpora tijelu za najbolje radne uvjete. Sjedala novog Citroën JUMPER opremljena su naslonima za glavu koji se namještaju po visini i vade, naslonom za leđa prilagodljivog nagiba, naslonom za ruku i namještaju se uzdužno i u leđnom dijelu. Vozačevo sjedalo može imati promjenjivu amortizaciju koja se može regulirati ovisno o vozačevoj masi, od 40 kg do 130 kg.
Uvijek povezan s internetom
Novi Citroën JUMPER nudi u dodatnoj opremi Connecting Box, koji se sastoji od utičnice za USB i kompleta za telefoniranje slobodnih ruku Bluetooth (nije dostupno na izvedbi 40). Sustav može biti opremljen tehnologijom „streaming audio” za slušanje glazbe iz prenosivog uređaja bez potrebe za fizičkim spajanjem na audiosustav vozila. Putnici tako mogu slušati omiljene pjesme snimljene na telefonima.
Također nudi 5“ ekran osjetljiv na dodir, koji je novost u kategoriji. Podržava nove navigacijske funkcije i funkciju kamere za vožnju unatrag i njime se može upravljati svim multimedijskim funkcijama (radijem, telefonom i putnim računalom).
TEHNOLOGIJE ZA JOŠ VIŠE SIGURNOSTI
U novi Citroën JUMPER može biti ugrađena oprema koja još nije viđena u njegovoj kategoriji. Pravi je partner u poslu pa mu je sigurnost na prvom mjestu u svakom trenutku. Zato nudi:
– inteligentni sustav kontrole trakcije (CTI), koji poboljšava vučnu silu na cestama gdje je slabo prianjanje (snijeg, poledica, blato…). Ta funkcija prepoznaje situacije u kojima je prianjanje slabije što može otežati pokretanje i kretanje vozila. U tim situacijama CTI zamjenjuje sustav protiv proklizavanja ASR prenošenjem snage na kotač koji najbolje prianja kako bi se optimirala vučna sila i pratio smjer. Uključuje se gumbom na armaturnoj ploči. Isključuje se automatski pri brzinama većim od 30 km/h (signalna žaruljica ostaje upaljena) i ponovno se uključuje kad brzina padne ispod 30 km/h. Da bi se funkcija potpuno isključila tijekom vožnje, dovoljno je ponovno pritisnuti gumb.
– sustav HDC (Hill Descent Control = nadzor brzine na nizbrdici), sastavni dio sustava CTI funkcija je koja olakšava vožnju nizbrdo, osobito na blatnim putovima i po pijesku. Smanjuje opasnost od proklizavanja i održava stabilnost na teškom terenu. Vozač tako može zadržati nadzor nad vozilom uz osjećaj potpune bezbrižnosti. Uključuje se gumbom na armaturnoj ploči i pod uvjetom da je nagib najmanje 8 %. Omogućuje održavanje konstantne brzine ispod 30 km/h, a isključuje se ako vozač poveća brzinu iznad tog praga. Potpuno isključenje postiže se pritiskom gumba na armaturnoj ploči.
– regulator i limitator brzine (uz HDi 110,130 i 150, a nije dostupno na izvedbi 40),u dodatnoj opremi, za održavanje (bez papučice gasa) ili ograničavanje namještene brzine vozila u svim uvjetima vožnje. Vozač može mijenjati brzinu pritiskom papučice gasa i/ili komandom na lijevoj strani ispod upravljača.
– sustav za upozorenje za nenamjerno prelaženje crte (AFIL), na furgonima s ukupnom dopuštenom masom od 4 tone u seriji, a na svim drugim verzijama kao dodatna oprema, sustav neprestano prati cestu zahvaljujući kameri iznad unutarnjeg retrovizora. Ako vozač prijeđe preko pune ili isprekidane crte a da ne uključi pokazivač smjera, na armaturnoj ploči zasvijetli lampica i začuje se zvuk upozorenja.
– sustav za otkrivanje preniskog tlaka u gumama, sustav je izravnog tipa, što znači da je svaki kotač opremljen senzorom tlaka i u slučaju da se guma probuši ili tlak padne, vozač dobije obavijest o kojem je kotaču riječ.
– pomoć pri parkiranju s kamerom za vožnju unatrag s funkcijom „prekrivanja” dostupa kao dodatna oprema, automatski se uključi čim vozilo krene unatrag. Kamera za vožnju unatrag ugrađena na visini trećeg kočnog svjetla šalje sliku na dodirni ekran od 12,5 cm. Lako i točno parkiranje uz funkciju „prekrivanja” slike crtama različitih boja ovisno o udaljenosti stražnjeg odbojnika od prepreke.
KVALITETA U SVAKOJ SITUACIJI I OGRANIČENI TROŠKOVI
Kvaliteta u službi pouzdanosti i izdržljivosti
Kvaliteta novog modela Citroën JUMPER dostojna je povjerenja svih poslovnih korisnika zbog više od 4 milijuna prijeđenih kilometara na ispitivanjima specijaliziranih inženjera.
Ispitivanja su obuhvatila :
– 30000 km po lošim cestama, s praznim i punim tovarnim prostorom kako bi se ispitala struktura karoserije, udobnost i izdržljivost,
– 1000 prolazaka kroz 10 cm duboku vodu i kroz nekoliko centimetara vode u tunelu sa slanom vodom kako bi se ispitala nepropusnost i otpornost na koroziju,
– više od 500 ciklusa ispitivanja na stazama sa slabim prianjanjem kako bi se provjerilo ležanje na cesti,
– 500 000 ciklusa otvaranja vrata, što odgovara intenzivnoj desetogodišnjoj uporabi.
Za dodatnu pouzdanost i robusnost, novi Citroën JUMPER dobio je poboljšanja mnogih elemenata:
– nova konstrukcija nosača amortizera,
– nov prednji dio karoserije za veću nepropusnost,
– čvršće šarke i vrata, kao i jaču strukturu karoserije,
– preinačen sustav ubrizgavanja goriva u motorima HDi 110, 130 i 150,
– bolje kočnice, izdržljivije i tiše pri kočenju…
Ograničeni troškovi
Vodeći računa o troškovima poslovnih korisnika, novi Citroën JUMPER ima smanjenu potrošnju goriva i do 15 % u usporedbi s trenutačnim modelom u određenim verzijama, ali i manju emisiju CO2.
Učinkoviti motori omogućuju uštede u pogledu potrošnje goriva, ali i troškova održavanja jer su servisni intervali za novi Citroën JUMPER među najboljima u kategoriji: do 48 000 km ili 2 godine. Novi je Citroën JUMPER, dakle, u samom vrhu kad je riječ o ukupnom trošku posjedovanja vozila.
Novi Citroën JUMPER nudi šest robusnih i učinkovitih dizelskih motora :
– HDi 110 (81 kW – 110 KS (DIN) – 250 Nm pri 1750 o/min) spaja malu potrošnju i udobnost uporabe. Ponajprije je namijenjen za gradsku vožnju. Opremljen je ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa.
– HDi 130 (96 kW – 130 KS (DIN) – 320 Nm pri 1800 o/min) nudi dobar kompromis između performansi i potrošnje za mješovitu vožnju. Opremljen je ručnim mjenjačem sa
šest stupnjeva prijenosa.
– HDi 150 (110 kW – 150 KS (DIN) – 350 Nm pri 1750 o/min) za primjene u kojima su važni snaga, okretni moment i međuubrzanja. Ima ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa.
– HDi 180 (130 kW – 177 KS (DIN) – 400 Nm pri 1400 o/min) idealan je za veće verzije i opterećenja za koje je potrebna velika snaga. Opremljen je ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa.
Svaki motor dostupan s novim modelom Citroën JUMPER konstruiran je da izdrži najzahtjevnije uvjete uporabe i ponudi svu potrebnu snagu bez obzira na uvjete na cesti i opterećenje.