Facelift S 1000RR
Redizajnirani BMW S 1000RR
BMW je prije nepune dvije godine predstavio svog super sportaša, model S 1000 RR, koji je zabilježio odlične rezultate. Kako bi nastavili sa istim, BMW je odlučio aktuelni model malo doraditi i zategnuti mu bore, koji slobodno možemo reći i nije bilo. BMW Motorrad odjel donosi mnoštvo dodatno optimiziranih detalja na ovom modelu.
Kao i njegov prethodnik, novi RR model koji dolazi 2012. biti će beskompromisan, a vozaču će pružati najvišu razinu sportskog karaktera i vozne dinamike. Dorađeni S 1000 RR tako će imati boljo upravljivost i stabilnost, superiorne performanse. Tu su i najbolji aktivni sigurnosni sistemi koji uključuju najnapredniji kočioni sistem na tržištu, BMW Motorrad Race ABS. Za sigurno i efikasno ubrzanje brine se Dynamic Traction Control ili DTC. Pogonski agregat nije doživio nikakve prerade. Ruku na srce, slobodno možemo reći da mu ti nije potrebno, jer brojke od 193 KS, te 204 kg mase s 90% punim rezervoarom goriva garantuje izvrsne performanse. Izmjene na ovjesu novog 1000 RR modela bile su ključne za poboljšanje vozne dinamike. Geometrija ovjesa je modifikovana, pa je tako upravljač precizniji nego prije. Amortizeri pružaju još ugodnije vozačko iskustvo. Poboljšan je i protok zraka, a tačku na promjene ovjesa stavlja podesivi mehanički amortizer upravljača.
Redizajn je doživio i ekran sa brzinomjerom, pa je sada još čitljiviji. Od sada isti može biti zatamnjen u pet nijansi i nudi više funkcija nego ranije kao npr. indikator prolaznog vremena kruga te indikator upozorenja ako vozač vozi brže od ograničenja. Novi BMW S 1000RR donosi i nove dizajnerske promjene. Redizajniran je rep motocikla, a promjene su uvedene i na asimetrične bočne obloge. Tu su i nova prepoznatljiva krilca koja poboljšavaju aerodinamiku. RR bit će u Racing Red i Alpine White kombinaciji boja, a za one koji žele nešto drugačije u ponudi i Bluefire boja. Sportski izgled možda ja najuočljiviji u ‘Sapphire’ metalik crnoj boji. Naravno tu su i tradicijonalne „ratne boje“ BMW Motorrad Motorsportsa. BMW je išao do najsitnijih detalja, pa je tako promjene doživio i prepoznatljivi RR logo. Ergonomija je također poboljšana u odnosu na prethodni model. Konkretno to znači da su ugrađeni novi oslonci za stopala. Stabilizatori na osloncima za noge za saputnika također su redizajnirani te sada izgledaju ljepše i elegantnije.
Motociklisti koji su sportski više nastrojeni svoj RR mogu opremiti sa HP ispušnim sisitemom od titanija (s ili bez ABE) ili s HP softverom za bilježenje podataka o prolaznim vremenima krugova. Grijani rukohvati nude dva podešenja što vjerujemo da će svima koji svoje motocikle voze tokom cijele godine biti posebno zanimljivo.