KTM 890 Duke novitet koji cilja na vrh klase
KTM 890 Duke novitet koji cilja na vrh klase
KTM 890 Duke predstavljen je kao motocikl koji bi trebao svojom snagom i ciklistikom privući veliki broj motociklista. Novi model osim dobrih performansi trebao bi imati i pristupačnu cijenu za ono što nudi.
Austrijska kompanija predstavila je evoluciju poznatog naked modela 790 Duke, pa je kao njegov nasljednik stigao za broj veći novi 890 Duke. Austrijanci sa ovim modelom žele zauzeti vrh u segmentu “nakeda” srednje klase.
Pokreće ga već dobro poznati linijski dvocilindraš LC8c koji se proteže kroz čitavu ponudu KTM-a i koji je već bio u modelu KTM 790 Duke. Inženjeri su ovaj agregat ugladili i umirili pa je svojim performansama na pola puta između verzije 790 i 890 R.
Zapremina agregata je povećana sa 789 na 889 ccm i kao i snaga 10 KS i 5 Nm, u odnosu na KTM 790 Duke. Vozač na raspolaganju ima 115 KS i 92 Nm i poboljšan je rad motora pri malim brzinama. Uz to, motor je usklađen sa Euro 5 normom.
Na prilagodljivom TFT ekranu vozač može birati modove vožnje: Rain, Street i Sport, a puni potencijal 890 Dukea oslobađa se u opcionom Track modu vožnje. Kontrola proklizavanja može se podesiti u devet nivoa, te odziv gasa u tri nivoa. Zahvaljujući 6-D senzoru upravljačka jedinica daje veliki broj informacija o ponašanju i položaju motocikla kako bi pružila optimalne povratne informacije.
Na prednjem točku nalaze se disk kočnice sa diskom promjera 300 mm, poboljšane čeljusti i nove ploče. Sve to u kombinaciji s ABS sistemom stvara dobar kočioni sistem.
Ram motocikla je napravljen u kombinaciji lijevani aluminijum i hrom-molibden čelik, što garantuje malu težinu, odličnu čvrstoću i vrhunske povratne informacije. KTM 890 Duke teži 169 kg (suha masa).
KTM 890 Duke podešen je širu ciljnu grupu vozača pa mu je najniža visina sjedišta 820 mm. Kompaktno zadnje sjedište integrisano je u držač registarske tablice, što smanjuje dimenzije i stvara potencijal za personalizaciju.