Ducati Desmosedici Stradale V4
Ducati Desmosedici Stradale V4
Ulaskom Ducatija u MotoGP krenule su prve priče oko prelaska na V4 agregate. Trebalo je proći dosta godina da do toga ipak i dođe.
Nakon dugog čekanja Ducati je predstavio Desmosedici Stradale, kako ga sami deklarišu, prvi serijski četverocilindrični V agregat iz Borgo Panigale. Poznavaoci će ga ipak nazvati trećim pokušajem, nakon projekata Apollo iz davne 1963. godine i Desmosedici RR-a.
Težina novog agregata iznosi 64,9 kg odnosno 2,2 kg više od twina iz aktualnog Panigale 1299. Postoje dvije izvedbe, prva zapremine 1.103 ccm za budući Panigale V4, novi sportski model koji će kroz dva mjeseca biti prikazan u Milanu, te izvedba od vjerojatnih 998 ili 999 ccm koja će nositi naziv “R” i biti baza budućeg komercijalnog Superbike modela s kojim će se Ducati natjecati u SBK prvenstvima od 2019. godine.
Desmosedici Stradale-om upravljat će se ride-by-wire tehnologijom, a deklarisana snaga iznosi 210 KS pri 13.000 okretaja odnosno više od 120 Nm pri okretajima od 8.750 do 12.250. Jedna od možda manje naglašavanih ali zato budućim vlasnicima vrlo bitnih stavki je i zvuk koji će, prema informacijama koje su dostupne, biti vrlo sličan Desmo GP-u.
Održavanje je predviđeno u intervalima od 12.000 km uz provjeru ventila nakon 24.000 km. Ovdje moramo povući paralelu sa Desmosedici RR modelom, nadamo se da će novi agregat zahtijevati manje tehničkih akrobacija pri redovnim servisima nego na limitiranom RR modelu.motori.hr