Volkswagen Caddy TGI BlueMotion premijerno u Ženevi
Volkswagen Caddy TGI BlueMotion premijerno u Ženevi
Volkswagen će na sajmu automobila u Ženevi prikazati da tehnologija i ekologija idu „ruku pod ruku“, premijerno će predstaviti novi Caddy TGI BlueMotion. To je prvo gradsko dostavno vozilo sa pogonom na CNG (Compressed Natural Gas – komprimirani prirodni plin) i DSG (Direkt Schalt Getriebe) mjenjačem sa dvostrukim kvačilom.
Volkswagen Caddy TGI BlueMotion pokreće poznati 1.4-litreni motor, izveden iz benzinskog TSI motora, ali modificiran za CNG, koji razvija 110 KS (4.800 – 6.000 o/min), uz 200 Nm okretnog momenta, dostupnih od 1.500 do 3.500 o/min. Za prijenos snage do točkova zadužen je 6-stepeni ručni ili interesantniji, DSG mjenjač, što čini posebnu pogodnost jer je vozilo primjenljivo u gradskim središtima, bilo kao taxi ili kao dostavno vozilo.
Caddy TGI BlueMotion bit će dostupan na ljeto, sa kratkim i dugim (Caddy Maxi) međuosovinskim razmakom. Za napajanje motora zadužen je rezervoar za benzin zapremine 13 litara, te posebni plinski rezervoari smješteni u podnicu, kako se ne bi umanjila zapreminu tovarnog prostora od 3.200 litara, odnosno 4.130 litra za Caddy Maxi.
Prema navodima proizvođača, prosječna potrošnja komprimiranog prirodnog plina iznosi 4,1 kg/100 km, odnosno 4,3 kg/100 km za Caddy Maxi, a emisija CO2 112 g/km (kratki) ili 116 g/km (Caddy Maxi) u kombinaciji sa ručnim mjenjačem, odnosno 123 i 126 g/km sa DSG mjenjačem.
Interesantno je da će plinski rezervoari imati kapacitet od 26 kg za kratki, ili 37 kg za Caddy Maxi što omogućuje autonomiju od 630, odnoso 860 km. U Njemačkoj postoji 900 stanica opremljenih CNG pumpama, a u Europi oko 4.200, što opravdava takvu autonomiju.