Scania razvila bežično punjenje autobusa
Scania razvila bežično punjenje autobusa
Scania će postati prva kompanija koja će u Švedskoj testirati bežično punjenje električnog-hibridnog gradskog autobusa u realnim eksploatacionim uslovima. Autobus će početi sa prevozom putnika u mjestu Södertälje, u junu 2016. godine, kao dio istraživačkog projekta na polju održivih tehnologija.
Scania poduzima intenzivno istraživanje u različitim tipovima elektrifikacionih tehnologija koje bi mogle zamijeniti, ili biti komplementarne sa motorima sa unutrašnjim sagorijevanjem. Indukcija je jedna od opcija koje se istražuju, što će involvirati vozila sa bežičnim napajanjem baterija, putem elektrificiranih cesta.
Sada, po prvi put u Švedskoj, Scania i Kraljevski institut za tehnologiju (KTH) sa sjedištem u Stockholm-u planiraju testirati tehnologiju u stvarnim životnim uslovima. Projekat će se pokrenuti kroz zajdnički istraživački centar preko svojih zajednički upravlja integralni transport Laboratorija istraživački centar Integrated Transport Laboratory.
Švedska Agencija za energetiku će osigurati 9,8 miliona švedskih Kruna za realizaciju projekta, a ostale zainteresirane strane uključuju opštinu Södertälje, Stockholm County Council i Tom Tits, tehnički-orijentisan muzej za djecu i omladinu.
Kao dio testova na terenu, a Scania CityBus s električnim hibridnim pogonski agregat će ići u svakodnevni rad u Södertälje u junu 2016. Na jednom od autobuskih stajališta će biti stanica za punjenje, gdje će se vozilo moći da dopunite bežično s ceste površinu dovoljno energije za kompletnu put u samo šest sedam minuta.
Kao dio testova na terenu, Scania CityBus sa električnim hibridnim pogonskim agregatom će biti uključeni u svakodnevni rad. Na jednom od autobuskih stajališta će biti stanica za punjenje, gdje će se vozilo moći dopuniti bežično, s površine ceste, dovoljnom količinom energije za kompletnu rutu u vremenu od svega 6 do 7 minuta.
„Glavna svrha testa je procjena mogućnosti tehnologije u realnim životnim uslovima“, kaže Nils-Gunnar Vågstedt, šef odjeljenja za razvoj hibridnih sistema ‘Postoji ogroman potencijal u prebacivanju sa motora sa unutrašnjim sagorijevanjem na elektrifikaciju. Test na terenu u mjestu Södertälje je prvi korak ka potpuno elektrificiranim cestama, gdje električna vozila koriste energiju s površine ceste.”
Izgradnja infrastrukture i pretvaranje autobusne flote na vozila koji rade isključivo na električnu energiju može pružiti mnoge prednosti za grad. Sa flotom od 2.000 autobusa, grad može uštedjeti i do 50 miliona litara goriva godišnje. Što znači troškove goriva smanjiti i za do 90%.
Osim indukcije, Scania sprovodi istraživanje i razvoj različitih tehnoloških opcija, uključujući napajanje iz nadzemnih električnih vodova ili šina.
„Naši klijenti imaju različite potrebe i pretpostavke kada je u pitanju prebacivanja na održiviji transport. Stoga se ne želimo fokusirati na samo jednu tehnologiju. Umjesto toga nastavljamo istraživanjana različitim područjima“, dodaje Nils-Gunnar Vågstedt.