Predstavljen Opel Corsavan
Predstavljen Opel Corsavan
Nakon uspješno predstavljene nove Corse, prošle godine na sajmu automobila u Parzu, Opel koristi priliku pa je na sajmu automobila u Bruxellesu predstavio još jedan novitet nazvan Corsavan.
To je malo dostavno vozilo, bazirano na novoj Corsi sa troje vrata, koje dolazi kao dio nove Opelove strategije lakih komercijalnih vozila, te kao gradski dostavnjak donosi kombinaciju komfora i performansi putničkog automobila, sa praktičnošću i nezanemarljivim tovarnim kapacitetima.
Novi Corsavan je praktičniji od direktog prethodnika, nudeći 21 kg nosivosti više, a uz to tu je i čitav niz sigurnosnih sistema. Tu ubrajamo: Opel Eye (prednja kamera) druge generacije, sa Traffic Signe Recognition (prepoznavanje saobraćajnih znakova), Lane Departure Warning, High Beam Assist, Following Distance Indication, Forward Collision Warning, Hill Start Assist, te ThermaTec grijani vjetrobran (spriječava magljenje). Također, tu su i IntelliLink Infotainment System (kompatibilan sa Android i Apple uređajima) sa 7-inčinim displejom, što ovog mališana čini ‘najpovezivijim’ gradskim dostavljanjakom na tržištu.
Gledano spolja, Corsavan gotovo da i ne izgleda kao dostavno vozilo, jer dijeli istu dinamičnu pojavu kao i ‘putnička’ Corsa. Unutrašnjost nije tijesna, pa vozač ima dovoljno prostora i za noge i za glavu, a za svaku pohvalu je i ergonomski raspored, pa su sve komande dobro ‘složene’ i na dohvatu ruke. Zahvaljujući kompaktnim dimenzijama, dužini od 4.021, širini 1.944, te visini 1.479 mm, Corsavan je veoma manevarbilna, te će se sa prečnikom okretanja od svega 9,9 m i servo upravljačem osjetljivim na brzinu (speed sensitive power steering), odlično snalaziti u gužvi na uskim gradskim ulicama i tijesnim parkiralištima.
Unatoč svojim dimenzijama, Corsavan se može pohvaliti tovarnim prostorom zapremine 920 l i maksimalnom nosivošću od 571 kg. Ravna čelična podnica olakšava utovar i istovar, a pregrada i panel iza sjedišta, te gumena prostirka i ‘ušice’ podižu nivo sigurnosti i stabilnosti tereta. Ponudu pogonskih agregata sačinjavaju već poznati 1.2 i 1.4 benzinski motori, ali nekako najprimjereniji svrsi bi trebao biti ekonomični 1.3 CDTI ecoFlex sa Euro 6 specifikacijom. Taj ‘dizelaš’ sa 95 KS i 190 Nm okretnog momenta i standardnim Start/Stop sistemom, uz dobre performanse omogućuje prosječnu potrošnju od svega 3,3 l/100 km i emisiju CO2 od 88 g/km.
Budući vlasnici trebaju biti upoznati sa još nekim ekonomskim prednostima. Naime, glavni servisni interval je produžen na 2 godine ili 60.000 km (šta se prije ispuni), dok je međuservis na svakih 30.000 km, ili godinu dana, što garantuje da će vozilo biti više na cesti, a manje u servisnoj radionici. Corsavan će se uskoro moći naručiti u Opelovoj prodajnoj mreži širom Evrope, a Steffen Raschig, direktor Opel Commercial Vehicles, se nada da će ovo vozilo biti posebno popularno na tržištu Španije, Portugala i Velike Britanije.