Nevjerovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi /CannesLions/
Nevjerovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi /CannesLions/
Volvo Trucks kampanja testiranja vozila snimanih “uživo” i film The Epic Split dobili su najveće nagrade na “svjetskom šampionatu oglašavanja” u Kanu. Kampanja – demonstracija inovativnih karakteristika nove serije kamiona – ukupno je osvojila 20 nagrada, uključujući osam zlatnih i dvije prestižne Grand Prix nagrade u kategorijama Cyber i Film.
Tokom proljeća, Volvo Trucks kampanja, koja obuhvata filmove testiranja vozila snimane “uživo”, osvojila je nekoliko najznačajnijih nagrada na raznim svjetskim takmičenjima oglašivača. S obzirom na to da je stiglo 37.000 takmičarskih prijava iz cijelog sveta, festival Kanski lavovi /CannesLions/ smatra se jednim od najvažnijih globalnih takmičenja u oblasti oglašavanja. Nagrađuje se kreativnost u komunikaciji, a pobjednike bira 300 vrhunskih stručnjaka iz ove oblasti.
“Sasvim je sigurno da smo posebno zadovoljni time što je naša kampanja testiranja vozila snimanih uživo dobila pohvale u jednoj takvoj globalnoj areni, kao i u direktnoj konkurenciji protiv najvećih svjetskih proizvođača robe široke potrošnje. To pokazuje izuzetan karakter kampanje, da filmovi o kamionima – distribuirani samo preko Interneta – mogu dobiti ovakvu vrstu priznanja. Pokazali smo da možemo napraviti vrhunsku komunikaciju o ‘business-to-business’ proizvodima”, kaže PerNilson /Nilsson/, direktor Sektora za odnose sa javnošću u kompaniji VolvoTrucks.
Kampanja se sastoji od šest filmova testiranja vozila snimanih “uživo” za YouTube, koji na spektakularan način prikazuju inovativne karakteristike nove serije kamiona. Film The Epic Split sa Žan-Klod Van Damom imao je najveći odjek, s obzirom na to da je pregledan više od 73 miliona puta na YouTube kanalu.
Kanski lavovi za kampanju
- Grand Prixu kategoriji Cyber
- Grand Prixu kategoriji Film
- Zlatna u kategoriji Film/Craft
- 3 zlatne u kategoriji Cyber
- Zlatna u kategoriji PR
- Zlatna u kategoriji Direct
- Zlatna u kategoriji Promo&Activation
- Zlatna u kategoriji Integrated
- Srebrna u kategoriji PR
- Srebrna u kategoriji Titanium
- Dvije srebrne u kategoriji Media
- 3 srebrne u kategoriji Film/Craft
- Dvije bronzane u kategoriji Cyber
- Bronzana u kategoriji Film/Craft
Rezultati reklamne kampanje
- Filmovi su pregledani više od 100 miliona puta na YouTubeu, a proslijeđeni su drugim osobama skoro osam miliona puta.
- U medijima širom svijeta bilo je više od 20.000 tekstova o filmovima.
- Procjenjuje se da ovakav nivo publiciteta vrijedi 126 miliona eura (172,6 miliona dolara) u ekvivalentnoj vrijednosti oglasnog prostora.
- Prema istraživanju, skoro polovina kupaca kamiona koji su pogledali ove filmove izjavila je da sada postoji veća vjerovatnoća da će sljedeći put izabrati Volvo prilikom kupovine kamiona.
- The Epic Split je najgledanija reklama industrije motornih vozila na YouTubeu i ima više od 73 miliona pregleda.
- Samo jedan dan nakon objavljivanja, The Epic Split je postao video snimak koji je najviše puta na svijetu proslijeđen drugim osobama.