Test izdržjivosti – Seat Ateca 25.000 km do limita
Test izdržjivosti – Seat Ateca 25.000 km do limita
Ukupno 50 inženjera i 40 vozila spremni su da pokriju 25.000 km, i obave 80 ispitivanja u pustinjskoj regiji na jugu Španije, gdje dnevne temperature idu i do 45 °C u hladu. Riječ je o ekstremnom ljetnjem testiranju i jednom od najzahtjevnijih ispitivanja performansi za automobile na svijetu, pravi “boot camp” koji traje tri nedjelje.
Test za vuču i kontrolu silaženja: Ovaj test se odnosi na kontrolu vuče na nagibima od 35% i kako “Kontrola silaska pod nagibom” ima performanse. Ovaj sistem ima mogućnost da aktivira nožnu kočnicu bez vozača kao i sistem ABS kad je neophodno.
Test za vuču: Postoji veći rizik od gubitka kontrole na vozilu koje vuče prikolicu. Ovaj test provjerava “Program stabilnosti prikolice” i njegove performanse, što je sistem koji pomaže da automobil ostane stabilan i kada ima pričvršćenu prikolicu.
Klapper test: Tipičan automobil ima preko 3000 dijelova. Ovaj test garantuje da sve komponente rade u savršenoj harmoniji i ne izazivaju bilo kakve iritantne zvuke za putnike, bez obzira na tip ili stanja površine na kojoj se vozi.
Test prodora prašine: Vodeći automobil kroz pustinju ostavlja veliki oblak prašine u tragu, odmah zatim automobil se testira da se utvrdi radni vijek filtera vazduha.
Test na šljunkovitom putu: Vozila su vožena 3.000km na specifično šljunkovitom putu, da bi bili analizirani udarci šljunka na cijelu šasiju, blatobrane i na spoljašnju i unutrašnju stranu branika. Cilj je da se potvrdi da će svi dijelovi odoliti takvim izazovima dok je vozilo u servisnom roku.
Sa skoro mjesec dana testiranja i preko 80 potvrda-provjera, automobili su bili testirani u svim mogućim konfiguracijama tako da ništa ne bude prepušteno slučaju. Zahvaljujući ekstremnim testiranjima izvršenim od strane stotina inženjera i tehničara širom svijeta, vozači mogu biti uvjereni da su u mogućnosti da voze pouzdano po bilo kom putu na svijetu. Sljedeća stanica je zimsko ispitivanje.