Toyota i Subaru zajedničkim resursima razvili su sportski zajednički automobil koji nosi dva različita imena Toyota GT86 i Subaru BRZ. Obje izvedbe automobila pokreće isti 2.0-litrreni atmosferski benzinas koji razvija 200 KS, što je ipak malo za ovakav automobil. Zbog toga Toyotin Tuner TRD već polahko radi na kompresor izvedbi njihovog bokser motora, a Subaru se odlučio ravijati motor sa turbo punjačem. Subaru izvedba sa turbo punjačem iz 2.0-litrenog D-4S motora trebala bi donijeti dodatnih 80 KS.
Trenutna snaga od 200 KS dovoljna je tek toliko za prosječne rezultate ovog automobila, a mnogi koji su imali priliku isprobati ovaj automobil kažu da je jednostavno premalo snage za taj automobil. Toyota i Subaru to su uvidjeli i odlučili da brzo reaguju pa su tako krenuli u razvoj jačih motora ali svak na svoj način. Dok se Toyota odlučila za pojačavanje spomenutog atmosferca kompresorom, Subaru će se držati onog što najbolje poznaje – turbo punjača.
Brand iz Tokija svojim je stručnjacima navodno naložio da pripreme turbo izvedbu 2.0-litrenog bokser motora koja će raspolagati sa nekih 280 KS i 340 Nm okretnog momenta, a dodatnu snagu motoru trebala bi omogućiti twin-scroll turbina. Dolzak turbo izvedbe Subaru BRZ-a najavljen je za sljedeću godinu, a jedna od nepoznanica koje se uz njega vežu je i naziv koji će on nositi. Postoje dvije mogućnosti nazvia jačeg modela, a to su Subaru BRZ Turbo i Subaru BRZ STI.