Porsche “Hellboy”
Edo Competiton preradio Porsche Panameru S
Edo Competition, ekskluzivna tunerska kuća, počastila nas je još jednim svojim specijalitetom. Nakon što su preradili Porsche Panameru turbo, na red je došla i Panamera S!
Panamera S sama po sebi je auto koje pruža mnogo toga, ali nakon prerade od tunerske kuće Edo Competition, s pravom je dobila nadimak “Hellboy”! Kako bi nam bilo malo jasnije o čemu se radi, dovoljno je reći da je pokreće V8 motor koji je sa 400 KS “dignut” na 465 KS i 550Nm. Tako ova sportska limuzina ubrzava 0 do 100 km/h za 4,6 sekundi, a najveća brzina je 305 km/h. “Hellboy” ima dinamičku regulaciju ispušnih plinova, pa tako može raditi tiho i uglađeno. Ali postoji li neko da bi ovakvu zvijer ušutkavao? Tu je i komplet posebno prilagođeni ispušni sistem, koji je olkšan za čitavih 35 kilograma. Izlazne cijevi ispuha nisu već standardne hromirane dvije cijevi. Edo Competition je bio maštovit pa su ih napravili od aluminia i keramike. Tu su specijalni sportski zračni filteri i katalizator koji omogućavaju motoru da “lakše diše”.
Kada je u pitanju aerodinamika, tu je novo dizajnirani prednji branik s donjim karbonskim spojlerom i povećanim otvorom za hlađenje sa atraktivnom mrežom. Povećani usis poboljšava hlađenje, a karbonski spojler integriran u branik poboljšava downforce. Također tu je i novi stražnji branik s difuzorom od ugljika. Retrovizori su takođe od ugljika, ukrašeni za zelenim umetcima. “Škrge” za hlađenje na blatobranima takođe imaju ugljične umetke, što mu daje maksimalno agresivan izgled!
Da bi se silna snaga prenijela na podlogu na siguran način, prerađen je i ovjes. Tako su stavljene ultra lagane 21-colne felge 9,5 x 21 sa gumama 265/35 ZR 21 naprijed, a pozadi 11 x 21 sa gumama 305/30 ZR. Tu je i aktivni ovjes s kojim ako želite, pritiskom na dugme “Hellboya” spuštate za dodatnih 30 mm.
“Hellboy” je doživio promjene i u kabini. Napravljena je jedna fina stilska personalizacija ovog automobila, pa su tako preuređeni rukohvari na vratima, tapacirunzi, papučice nožnih komandi, sjedala kao i ostala oprema.
Nakon svega možemo samo jedno zaključiti, ovaj automobil dolazi stvarno iz pakla!