Nova Astra OPC
Astra OPC – Nikad jača
Stigla je nova Opel Astra GTC, ali sportska poslastica stiže tokom 2012. godine u OPC (Opel Performance Center) verziji. Astru OPC pogoni 2.0-litarski turbo benzinski motor sa direktnim ubrizgavanjem, koji razvija najveću snagu 206 kW (280 KS) i najveći obrtni moment 400 Nm. Ove brojke garantuju Astri OPC da može dostići do najveće brzine od 250 km/h, te je tako čini najbržom Astrom ikada! Čitavo podvozje ovog sportskog automobila konstruisano je da pruži snagu bez kompromisa. Kako bi nova OPC Astra postigla najbolje rezultate u njenoj historiji, ovaj model je detaljno testiran i ufinjen na Sjevernom čvoru (Nordschleife) trkaće staze Nürburgring u Njemačkoj i to sve pod budnim okom Opelovog zaštitnog lica Joachima Winkelhocka.
Opel Astra OPC – diferencijal s ograničenim proklizavanjem i Brembo kočnice
Nova Astra OPC ima vrhunsku upravljivost zbog fine podešenosti lateralne dinamike, a specijalan ovjes prednjih točkova i HiPerStrut Astre GTC predstavljaju idealan temelj. Pored HiPerStruta, OPC ima sve prednosti posve prilagodljivog sistema kontrole podvozja FlexRide. FlexRide omogućava vozaču da izoštri karakterističnu krivulju amortizera kao i odziv upravljača i papučice gasa. Vozač to može učiniti na vrlo jednostavan način, pritiskom na dugme ‘Sport’ i ‘OPC’. OPC model ide i korak dalje što je i očekivano, pa je tako opremljen diferencijalom s ograničenim proklizavanjem na prednjoj osovini. Time OPC dobiva na stabilnosti i boljem upravljanju. Na primjer, OPC bolje drži podlogu prilikom izlaska iz zavoja pri većim brzinama, čak i na mokroj podlozi. Za sigurno zaustavljanje brine se kočioni sistem od talijanskog proizvođača Brembo. Brembo je već odavno poznat kao dobavljač kočionih sistema za sportske automobile kao i za automobile i motocikle u utrkama.
OPC dizajniran kao čistokrvni sportisa
Dizajn karoserija Astre GTC i OPC izražava čistokrvnu strast prema snazi i brzini. Astra GTC sa svojim trkaćim duhom dosad je bila najemocionalniji izraz Opelove dizajnerske filozofije, ali verzija OPC pokazuje svoju ‘nabildanost’. OPC izgleda još više sportski zahvaljujući posebno oblikovanom prednjem i stražnjem odbojniku, bočnim stranicama, aerodinamičnom krovnom spojleru te dvjema ispušnim cijevima trapezoidnog oblika. U unutrašnjosti ovog sportaša nalaze se sportska sjedala, ravan sportski volan presvučen kožom te posebni instrumenti.
OPC performanse
Među trenutno dostpnim OPC modelima su Corsa, 141 kW/192 KS (154 kW/210 KS kao Nürburgring-Edition), kao i Insignia OPC koja je dostupna kao četvero i peterovratna limuzina te Sports Tourer. 2.8-litarski V6 turbo benzinski motor (239 kW/325 KS) je najsnažniji Opelov motor iz serijske proizvodnje u historiji. Za verziju ‘Unlimited’ Insignije OPC najveća brzina penje se do 270 km/h, ovisno o karoserijskoj izvedbi i tipu prijenosa.