Proizvođač automobila Subaru, objavila je da je ukupna prodaja modela „Subaru XV“ koji je u Japanu predstavljen u septembru ove godine, dostigla broj od 4.277 jedinica, samo mjesec dana od kada je počela prodaja. Ovaj prodajni rezultat, postignut između 25. septembra i 28. oktobra predstavlja preko četiri puta veći broj prodatih vozila nego što je to bilo predviđeno planom, a on je iznosio 1.000 vozila mesečno.
Preko 80% prodatih vozila imalo je naprednu tehnologiju u svojoj opremi, a najtraženije boje vozila su „satensko bijela“, „biserno narandžasta“ i „pustinjski žuto-tamna“ na koje otpada skoro 60% kupljenih automobila. Inače, Subaru XV je nova generacija Subaruovog crossovera koji je imao svoju svjetsku premijeru na 64. salonu automobila u Frankfurtu u septembru prošle godine.
Pod imenom “Subaru XV crosstech” na američkom tržištu debitovao je u Njujorku u aprilu, a već je dobio najveću nagradu Instituta za bezbjednost saobraćaja IIHS zbog odličnih rezultata prilikom testiranja u situacijama frontalnog i bočnog sudara, kao i u situacijama prevrtanja i udara u zadnji dio vozila.
Ovi rezultati omogućili su da Subaru osvoji ukupno sedam nagrada čime je postao jedini proizvođač automobila na svijetu koji je osvojio nagradu najbezbjedni automobil (Top Safety Pick 2012), treću godinu za redom, za svaki model koji je proizveo.