Prva Volkswagen Buba proizvodna prije 70 godina
Prva Volkswagen Buba sišla je sa proizvodne trake u Wolfsburgu prije 70 godina
Početak proizvodnje jednog od najpoznatijih i najproizvođenijih automobila svih vrmena započeo je prije 70 godine.
Nedugo nakon završetka II Svjetskog rata, u opustošenoj Njemačkoj započela je masovna proizvodnja vozila Volkswagen Type 1, što će označiti novo razdoblje u proizvodnji vozila. Do kraja 1945. godine proizvedeno je 55 vozila. Zapravo, početak masovne proizvodnje bio je improviziran poduhvat, u okruženju materijalne nestašice i otežanog poslovanja. Ipak, novi početak bio je vidljiv simbol nade.
Naime, do kraja II Svjetskog rata, proizvedeno je svega 630 primjeraka, „narodnog automobila“, poznatog kao KdF-Wagen (kojeg je projektovao Ferdinand Porsche, po Hitlerovom nalogu), u jednoj od najmodernijih tvornica, na mjestu gdje je današnji Wolfsburg, budući da je tvornica služila za proizvodnju sredstava ratne tehnike. Tvornicu su 11. aprila 1945. godine okupirali američki vojinici, dok je već u junu, brigu nad fabrikom i 6.000 radnika preuzela Britanska vojna uprava (British Military Government).
Na čelno mjesto u tvornici, postavljen je 29-godišnji major Ivan Hirst, sa ciljem da tvornica proizvede 20.000 vozila. Međutim, prvi proizvodni rezultati bili su razočaravajući; proizvodnja je počela na Božić, te je do kraja godine proizvedeno tek 55 vozila.
Velika pažnja posvećivana je kvalitetu, ali najveći problem bila je nabavka materijala, pa je u periodu 1946/47, proizvodnja iznosila oko 1.000 vozila mjesečno. Ipak, reforma valute u junu 1948. godine donijela je značaj zamah proizvodnje. Kompanija nazvana Volkswagenwerk GmbH, postala je samostalna u oktobru 1949. godine i bila je početak Njemačkog ekonomskog čuda.