Oklopni Audi 8L
ArmorTech predstavlja veliki oklopnjak – Audi A8 L
ArmorTech osim što je produžila vozilo isto je opremila i blindiranim staklima i pojačanjima od čelika i kevlara. Nemoguće je ostati neprimjećen s ovakvim proporcijama, a kada tome dodamo da bi u ovom automobilu preživjeli rafalnu paljbu i eksploziju auto-bombe, možemo samo reći da se radi o civilnom oklopnjaku!
Audi A8 L već je sam po sebi dovoljno dugačak, međutim ruski tuneri ne slažu se s time, pa su tako inženjeri iz ArmorTecha povećali su dužinu vozila za dodatnih 400 mm tako što su produžili prednja i stražnja vrata. Dodatni milimetri nisu jednako raspoređeni – sprijeda je dodano 150 mm dok je ostatak pridružen stražnjem kraju vozila. Neki će vjerojatno odmah reći da to nije sigurno, jer se razlika u dužini osjeti na voznim karakteristikama automobila. Međutim inženjeri iz Armor Techa pobrinuli su se da naprave sve potrebne dorade na kočnicama, šasiji i ovjesu kako bi se rad istih prilagodio dodatnoj dužini ali i masi vozila. Osim tehničkih dorada, ovaj Audi A8 L također je dobio i cijeli niz luksuznih dodataka među kojima su i pomična staklena pregrada kojom se vizualno odvaja prednji dio putničkog prostora od stražnjeg kako bi putnik/putnici imali maksimalnu privatnost, zatim pregršt najkvalitetnije kože, Alcantare i ukrasnih detalja od drveta, te naravno, hi-tech multimedijski sistem.
Firma ArmorTech nudi mogućnost ugradnje sigurnosnog paketa sa stepenom zaštite ‘B6’. Stepen zaštite B6 znači da se u Audi A8 L mogu ugraditi blindirana stakla, vanjska zaštita od izuzetno jakog čelika otpornog na eksplozije uz dodatak komponenti od kevlara za maksimalnu sigurnost. Uz sve gore spomenute dorade, ono što je ostalo nepromijenjeno jest pogonski sklop automobila, drugim riječima pod haubom je serijski 6.3-litreni W12 motor s 500 KS i 624 Nm okretnog momenta, pri čemu se snaga prenosi na sva četiri točka.
Unatoč tomu što teži više od tri tone, zahvaljujući spomenutom W12 motoru, A8 L Security od nule do stotke ubrzava za 7.3 sekunde. Kako bi se poštedile gume, maksimalna brzina ograničena je na 210 km/h. Snaga se prenosi putem 8-stepenog automatskog mjenjača putem Audijevog Quattro pogonskog sistema. Zbog velike mase vrata bilo je potrebno ugraditi tzv. ‘closing-assist’ i ‘door-stop’ kako vrata ne bi prikliještila putnike prilikom otvaranja i zatvaranja. Samo vrata nose 390 kg.
Što se tiče cijene, ona će ovisiti o količini prerade po zahtijevu kupca, al zasigurno da neće biti mala.