Nova Fabia R 5 dobila zeleno svjetlo
Škoda nastavlja uspješnu tradiciju u motosportu: Nova Fabia R 5 dobila zeleno svjetlo
Nakon sveobuhvatnog procesa provjeravanja i uspješne homologacije, međunarodni automobilski savez- FIA, dao je zeleno svjetlo za novu Škoda Fabiju R 5.
Sad novi rally automobil može nastaviti 114 godina dugu i veoma uspješnu priču u automobilskim trkama ovog češkog proizvođača na utrkama širom svijeta. Fabia R 5 je bazirana na proizvodnji nove Fabije i nasljednik je modela Fabia Super 2000, koji je otišao u histroiju kao najuspješniji rally automobil u historiji Škoda motosporta.
“Oduševljeni smo što nam je međunarodni automobilski savez FIA dao zeleno svjetlo. Sad možemo pokazati koliko je dobar naš novi rally automobil na automobilskim utrkama,” rekao je član uprave ŠKODE Dr. Frank Welsch.
ŠKODIN novi rally auto je čisti high-tech. U skladu s FIA propisima, Škoda Fabia R 5 je opremljena 1,6-litarskim turbo motorom, za razliku od 2,0-litrenog asinhronog motora iz Fabije Super 2000. Osim toga, novi automobil s pogonom na sva 4 točka ima 5- brzinski sekvencijalni mjenjač i McPherson ovjes. Masa vozila je najmanje 1.230 kilograma, što je navedeno u propisima. Od samog starta projekta, Škoda Motorsport je proveo 15 mjeseci na razvoju preciznog podešavanja automobila kako bi obezbijedio da ultra-moderne komponente imaju savršenu interakciju.
Vrhunski vozači kao što je šampion Azije i Pacifika Jan Kopecký (CZ), evropski šampion Esapekka Lappi (FIN), legenda rally utrka “Fast” Freddy Loix (B) i višestruki austrijski šampion Raimund Baumschlager (AT) dali su vrijedan doprinos razvoju novog rally vozila. U vožnji do homologacije, prešli su oko 10.000 kilometara testnih vožnji na širokom rasponu cesta i uslova vožnje u Češkoj, Austriji, Njemačkoj, Italiji, Francuskoj, Grčkoj, Španiji i Finskoj. Po hladnoći, ledu, jakom suncu, na asfaltu, šljunku ili snijegu – Škoda Fabia R 5 je uspješno prošla svaki test.
Već vlada veliki interes za Škoda Fabiju R 5, jer je ona nasljednik Škoda Fabije Super 2000, koja je bila svojevrsna garancija za osvajanje titule. S ukupno 50 međunarodnih i nacionalnih titula za 6 godina, Škoda Fabia Super 2000, koja se prvi put pojavila 2009. godine, bila je najuspješniji projekt u 114 godina dugoj historiji motosporta u ovoj kompaniji.