U McLarenu izgubili strpljenje – Hondine komponente mijenjaju vlastitim!
U McLarenu izgubili strpljenje – Hondine komponente mijenjaju vlastitim!
McLaren izbacio Hondinu MGU-K jedinicu i zamijenio je svojom vlastitom koju je razvijao od 2009. godine
Ekipa McLarena na posljednja dva predsezonska testa, u Jerezu i Barceloni, nije napravila gotovo ništa od planiranog! Na prvom testu u Jerezu mučila se sa problematičnim Hondinim motorom, pa je tek na posljednja dva dana uspjela odvesti ukupno 77 mizernh krugova. Na drugi test u Barcelonu stigli su puni optimizma, ali već nakon prvog dana on je nestao s kvarom Hondine MGU-K (Energy Recovery Systems) jedinice, koju su pokušali doslovno “skrpiti” za drugi dan. Pravo rješenje čekalo se za treći dan kada su trebali stići modifikovani dijelovi, s kojim bi se rješili problemi, ali sva tri dana završila su s kvarovima. Ponovljeni kvar na trećem danu, konačno je, “prelio čašu” pa su čelnici McLarena odlučili napraviti konkretan rez kada je u pitanju saradnja s Hondom!
Naime, McLaren je samoinicijativno izbacio Hondinu MGU-K jedinicu i za četvrti dan u bolid instalirao vlastitu MGU-K jedinicu! Tu kombinaciju trebao je testirati Fernando Alonso, ali je na posljednjem danu imao udes zbog čega je McLarenov test bio završen! Novu, ali i posljednju priliku za test imat će 26. februara kada počinju posljednja predsezonska testiranja, a homologaciju pogonske jedinice McLaren mora izvršiti 28. februara. To znači da će imati dva dana na raspolaganju da istestira kombinaciju Hondinog motora i svoje MGU-K jedinice ili kompletnog Hondinog sistema, ovisno na šta se odluče.
McLaren ima iskustva u razvoju sistema za obnovu kinetičke energije, a vlastiti sistem razvili su već 2009. godine. Ostaje da se vidi za šta će se McLaren odlučiti, ali bez obzira, izgubili su mnogo dragocjenog vremena. U prilog tome govori i činjenica da za protekla dva testa nisu sakupili ni 1.000 testnih kilometara, dok je npr. Mercedes “nabrao” preko 11.000 kilometara. Éric Boullier direktor Mclaren F1 tima izjavo je kako tim u realizaciji zacrtanih testnih ciljeva kasni 50%, pa onda ne čudi odluka s kojom su izbacili Hondine komponente jer su upravo one krive za katastrofu koja im se događa na testiranjima!
Iskreno se nadamo da će McLaren uspjeti “skrpiti” MP4-30 do prve utrke u Australiji, s kojim će moći završiti utrku.