McLaren mora napraviti značajne promjene na novom bolidu
McLaren mora napraviti značajne promjene na novom bolidu
McLaren će s novim F1 bolidom za 2018. slijediti Renaultove preporuke za hlađenje jer se u prvoj sezoni korištenja njihove pogonske jedinice ne usude riskirati s vlastitim rješenjima.
Prije nego McLaren pređe na Renaultove motore u sezoni 2018. morat će napraviti značajne izmjene na budućem bolidu MCL 33. Nova pogonska jedinica znači potpuno novu arhitekturu zadnjeg kraja, a McLaren će morati prilagoditi i dizajn svoga mjenjača, komponente koja direktno utiče i na aerodinamiku jer se nalazi usred difuzora.
Hondina pogonska jedinica RA617H iz 2017. arhitekturom je slijedila Mercedesov primjer pa ima odvojen kompresor i turbinu (kompresor sa prednje, a turbinu sa zadnje strane motora).
Renault je sa svojom pogonskom jedinicom R.E.17 ostao vjeran svom izvornom konceptu pa je kompresor i turbinu ostavio na istoj strani, tačnije u zadnjem dijelu motora. Vjeruje se da će isti koncept zadržati i za 2018.
“Morat ćemo redizajnirati kvačilo i mjenjač,” rekao je McLarenov šef operacija Matt Morris.
Također, Renaultov sistem hlađenja potpuno je drukčiji od Hondinog pa McLaren i na tom području očekuju izazovi. Kako ne bi rizikovao greške u dizajniranju novog bolida, McLaren će koristiti Renaultove preporuke za hlađenje.
“Tek sa više iskustva ima smisla razvijati vlastitu konfiguraciju,” rekao je Morris.