Honda se fokusira na razvoj motora za 2016.
Honda se fokusira na razvoj motora za 2016.
Nakon što Honda na predstojećoj VN Belgije ekipi McLarena dopremi nadograđenu verziju motora koja bi prema najavama trebala imati 15 KS više, za VN Italije koja se vozi odmah iza VN Belgije dopremit će još snažniju izvedbu koja bi u konačnici trebala donijeti 45 KS. Prema procjenama Hondinog motorsport šefa Yasuhisa Arai, nakon tih nadogradnji Honda bi trebala biti po snazi “ravna” Ferrariju.
Nadograđena izvedba motora donosi redizajniranu komoru za izgaranje, te usisni i ispušni sistem. To je treća modifikacija motora u ovoj sezoni, a za nju će Honda iskoristiti većinu preostalih tokena. Prema najavi iz Honde, to će biti posljednja nadogradnja za ovaj motor. Ako ne dođe do ponovnih problema sa pouzdanošću, japanski proizvođača fokusirat će se na razvoj motora s kojim će nastupiti u sezoni 2016., a na kojem se već sada radi.
Plan Hondinih inžinjera je da četvrta nadogradnja ili donese performanse po kojim će Honda biti jednaka sa Mercedesom. Yasuhisa Arai smatra da su performanse Hondinog motora sada bolje od Renaultovog, ali da nemogu doći do izražaja zbog “problemima” koje McLaren ima sa svojom šasijom.
Prema tvrdnjama Araia, McLarenov bolid nema dobar mehanički grip i aerodinamiku. Poredeći McLarenovu šasiju sa šasijom Red Bulla, McLaren ima veliki zaostatak. Prema riječima Araia, McLarenova šasija treba još podešavanja, kao što su uglovi krila, postavke ovjesa, itd.
Poznato je da već duže vrijeme sijevaju varnice između McLarenovog šefa Érica Boulliera i Yasuhisa Arai, a šta će se iz toga izroditi teško je procijeniti. Na kraju bi obojca mogli dobiti otkaz, a realno gledajući nebi bilo neopravdano.