Honda povećava dimenzije turbo punjača
Honda povećava dimenzije turbo punjača
Yasuhi Arai šef hondinog motorsports odjela navodi kako njihovi inžinjeri uveliko rade na razvoju nove pogonske jedinice.
Honda je već na kraju sezone 2015. imala detektirane probleme na svojoj pogonskoj jedinici te su odmah krenuli u prepreme nove pogonske jedinice za sezonu 2016. Jedan od problema pogonske jedinice iz sezone 2015. bio je turbo punjač koji je imao male dimenzije tj. mali kapacitet.
Honda se odlučila za radikalni dizajn turbo punjača koji je “podijelila” u dva segmenta. Kompresor je smješten unutar motora kako bi se dobile što manje dimenzije pogonske jedinice, a koja treba da se uklopi u McLarenovu “size zero” filozofiju od koje se ne odustaje i u sezoni 2016.
Pogonska jedinica iz 2015. imala je kompresor malih dimenzija što je značilo i njegov manji kapacitet. U nastojanju da dobije željenu snagu motora sa unutrašnjim sagorijevanjem, Honda je morala povećati broj okretaja kopresora na 120.000 okr/min, a što je uveliko doprinijelo smanjenju pouzdanosti. Također, MGU-H generator primao je manje snage sa osovine turbine što je uzrokovalo ne adekvatno punjenje baterija.