Honda potpuno redizajnirala motor za sezonu 2017.
Honda potpuno redizajnirala motor za sezonu 2017.
Honda i McLaren rade detaljan redizajn trkaćeg paketa za sezonu 2017. Hondin je tako za predstojeću sezonu 2017. redizajnirala arhitekturu cjelokupne pogonske jedinice koja će imati drugačiji izgled. Ovu informaciju potvrdio je tehnički direktor McLarena Tim Goss.
Od dolaska novog šefa Hondinog F1 odjela Yusuke Hasegawae, trkaći paket McLaren Honda krenuo je uzlaznom putanjom u rastu performansi. Loša tehnička rješenja na Hondinoj pogonskoj jedinici uzrokovala su katastrofalne rezultate u prethodne dvije sezone. Dolaskom Hasegawe promijenjen je pristup u rješavanju problema što se odmah pokazalo i na stazi, ali je Honda vrlo brzo došla do dvojih razvojnih limita pogonske jedinice.
Dugo se nagađalo da li će Honda promijeniti arhitekturu svoje pogonske jedinice, tačnije da li će Honda odustati od ‘size zero’ filozofije s kojim se Honda vratila u Formulu 1 2015. godine. Nakon dugog špekulisanja sada je to i zvanično potvrđeno da Honda odustaje od dosadašnjeg koncepta.
Kako bi usko spakovali pogonsku jedinicu, Honda je razdvajala turbinu i kompresor smještajući ih između cilindara posloženih u slovo V. Takav dizajn je suprotnost Mercedesovom konceptu koji je također razdvojio turbo i kompresor, ali su ih smjestili na potpuno druge strane motora.
“Token sistem koji se odnosio na razvoj motora proteklih nekoliko sezona je prekinut. U 2017. Hondina arhitektura motora i izgled su promijenjeni kako bi poboljšali performanse i potrebe paketa. Nova pogonska jedinica bazira se na puno lekcija iz protekle dvije sezone, ali je posebno redizajnirana za ovu,” objasnio je Goss.