Fernando Alonso na posljednjem četvrtom danu drugog testnog ciklusa u Barceloni doživio je udes, koji nije izgledao tako strašno, ali je ostavi posljedice na Španca.
Ekipa McLarena još uvijek krije pravi uzrok zbog kojeg je Alonso skrenuo sa staze i udario u zid. U prvim izvještajima rečeno je kako je Alnso u zid udario sa brzinom od 150 km/h, a kasnije se pojavila informacija da je brzina bila znatno veća, čak 240 km/h. Također, pojavila se teorija da je Alonso dva puta udario u zid, pa tako da su senzori na bolidu pri prvom udaru registrovali silu od 30G, a u drugom 15G. Nakon udesa Alonso nije odgovarao na pozive ekipe preko radio komunikacije, a dolaskom redara i doktora utvrđeno je da nije pri svijesti. Hitno je prebačen u bolnicu gdje je napravljen detaljan pregled i na svu sreću potvrđeno je da “dobro”. Ipak, Alonso je ostao u bolnici tri dana, a upitan je njegov nastup na prvoj utrci u Australiji.
Ono što svakako baca sumnju na čitav “incident” jeste da do sada nije objavljen ni jedan zvanični snimak nesrće iako je taj dio staze pokriven sa četiri sigurnosne kamere. Napravljena je samo 3D simulacija o mogućem razlogu zašto je Alonso izgubio kontrolu nad bolidom i završio u zidu. Prema toj teoriji, Alonso je u velikoj brzini proširio putanju i izašao van staze što ga je “katapultiralo” u suportnu stranu. Iz McLarena zvanično su rekli da je taj dan bio jak vjetar te da je Aloso zbog toga izgubio kontrolu nad bolidom. U momentu nesreće iza Alonsa vozio je Sebastian Vettel, koji je bez ikakvih problema proša istim dijelom staze, a on je i jedini izbliza vidio čitavu stuaciju, o kojoj trenutno ne iznosi detalje. Da stvar bude još sumljivija, u istragu se uključila i FIA, pa svi čekaju rezultate kako bi se saznali pravi razlozi udesa.
Ono što može biti još jedan od razloga zašto je Alonso izgubio kontrolu i završio u zidu jeste i mogući strujni udar. Naime, McLaren je prethodna tri dana muku mučio sa Hondinom MGU-K jedinicom (Energy Recovery Systems), a na dan udesa McLaren je samoinicijativno istu zamjenio svojom starom jedinicom. Postoji mogućnost da je u čitavoj zbrci oko MGU-K jedinice napravljen propust te da je Alonso doživio strujni udara zbog kojeg je udario u zid. Priča da je ostao bez svijesti zbog udesa, svakako imao uporište, ali F1 vozači su doživljavali i ozbiljnije udese poput Roberta Kubice 2007. godine na VN Kanade, pa su ostajali pri svijesti. Poredeći bolide nakon udesa (Kubicin iz 2007. i trenutni Alonsov), McLarenov bolid izgleda gotovo netaknut u odnosu na Kubicin. Također, Alonsovo duže zadržavanje u bolnici, ali i njegovo izostajanje sa posljednjih testiranja te moguće izostajanje sa prve utrke govori nam da je situacija mnogo ozbiljnija nego što izgleda.
Rasplet čitavoj situaciji sa više detalja mogla bi dati zvanična istraga FIA-e, a do tada sve ostaje u domenu nagađanja.