F1 paradoks – Najbolji si na svijetu a niko te ne želi!
F1 paradoks – Najbolji si na svijetu a niko te ne želi!
Fernando Alonso u ovom momentu možda je najbolji vozač u Formuli 1 koji ima najlošiji bolid. Nakon tri godine frustrirajućeg angažmana u McLaren Hondi, Španac pokušava pronaći tim sa konkurentnim bolidom. No, kako stvari stoje, čini se da ga niko ne želi i pored vrhunskog vozačkog znanja i sposobnosti.
Ferrari je zatvorio mogućnost njegovog dolaska u sezoni 2018, Red Bull također, a od Mercedesa se očekuje da će potvrditi Botasa. Kao moguća odredišta ostala su Renault i Williams. Alonso je produžio period odlučivanja za koji će tim voziti, pa je izjavio da će svoju odluku donijeti u septembru.
Renaultov sportski direktor Cyril Abiteboul izjavio je da sljedeće godine neće ispuniti očekivanja Fernanda Alonsa u slučaju njegovog dolaska, a to je borba za naslov prvaka.
Renault ima značajan napredak i trenutno ima četvrti najbrži bolid, a od naredne sezone vjerovatno će se grčevito boriti za poziciju broj tri. Abiteboul vjeruje da tim neće napraviti toliko veliki napredak sljedeće godine koji bi zadovolji Alonsa. Francuz se boji frustracija koje Alonso ima u McLarenu zbog Honde te bi to moglo donijeti negativu atmosferu u njegov tim.
“Moj odgovor oko Alonsa će uvijek biti isti. On je dio velikog tima koji je trenutno usred velike dileme. Samo zato što je ovdje bio uspješan u prošlosti ne znači da će funkcionirati u budućnosti. Mi se brinemo o budućnosti. On ima želju da bude ponovno na vrhu.”
“Nama treba neko vrijeme da isporučimo takav bolid. Jasno je da ne želim frustriranog Fernanda u Renaultovom bolidu,” zaključio je Abiteboul.
Druga opcija je Alonsov odlazak u Williams koji bi u narednom periodu mogao doći u poziciju da se bori za treće mjesto u konstruktorskom poretku. Naime, u Williams je doša Paddy Lowe koji je stvarao pobjedničke bolide u McLarenu i Mercedesu. Također, Williams pokreću snažni Mercedesovi motori pa postoji realna mogućnost da paket “Williams/Mercedes/Alonso” bude iznenađenje. Ipak, malo je vjerovatno da ta kombinacija ima zdravu osnovu za veće uspjehe.
Ekipa Williamsa nema toliko dobre inženjere koji bi stvorili nadmoćnu šasiju, a drugi problem je što Mercedes nikad neće isporučiti najsnažniju pogonsku jedinicu, posebno ako dođe do situacije da budu direktni konkurenti. Treći mogući problem je novac kojim bi platili Alonsa. Trenutno Alonsa plaća Honda, nekih 40 miliona eura. Toliki novac trenutno samo ima Mercedes i Ferrari!
Posljednja opcija za Alonsa je da ostane u McLarenu. On je jasno dao ultimatum svom timu, pobjeda u septembru ili razlaz sa Hondom ako ga žele zadržati. Također, postavlja se pitanje kako bi McLaren isfinansirao astronomsku platu Španca, ako se zna da ove sezone Vandoorne ima “bakšiš” od plate koji iznosi cca. 300.000 eura.