Volvo na sajmu u Ženevi 2014.
Volvo na sajmu u Ženevi 2014.
Volvo Car Group (Volvo automobili) u 2014. godini očekuje rast prodaje od 5 posto u odnosu na 427.840 prodatih primjeraka u 2013. godini, zahvaljujući stabilnom rastu na ključnim tržištima i poboljšanoj modelskoj ponudi. Najavu tih novosti, Volvo je ponudio nastupom na ovogodišnjem sajmu automobila u Ženevi, prikazavši najbitnije novitete za ovu godinu.
“2014 će biti godina rasta. Naš transformacijski put je započet i prvi rezultati značajnih investicija već stižu. Profitabilni smo, stižu nam prvi automobili postavljeni na novu SPA arhitekturu, te s pravom očekujemo rast prodaje.“ – izjavio je Hakan Samuelsson, predsjednik Volvo Cars Cars kompanije.
Dva najveća Volvo tržišta su SAD i Kina. U Kini, Volvo će nastaviti jake rezultate iz 2013. godine, kada je prodaja rasla 45,6 posto na 61.146 automobila. Novi modeli, kao što je S60L i početak prodaje modela V40 Cross Country, te daljna ekspanzija dilerske mreže će doprinjeti konstantnom rastu Volva u Kini.
U SAD-u, Volvo će imati poboljšanu modelsku ponudu sa osvježenim S60, XC60, XC70 i S80 modelima, početkom prodaje modela V60, te ponudom novih Drive-E motora. Globalna prodaja Volva u prva dva mjeseca 2014. godine, porasla je za 3,6 posto.
Volvo Concept Estate
Volvo je na sajmu automobila u Ženevi predstavio trećeg predstavnika posljednje serije konceptnih automobila – Concept Estate – koji dodatno naglašava novi dizajnerski jezik Volva, ali istovremeno prikazuje izgled i funkcionalnost enterijera nadolazećih Volvo modela.
Najveća snaga atraktivnog enterijera novog Volva Concept Estate jeste njegova jednostavnost. Tradicionalni prekidači i kontrole zamijenjene su velikim kontrolnim panelom u centralnoj konzoli, odnosno velikim ekranom osjetljivim na dodir po uzoru na tablet, koji na taj način Volvo unutrašnjost uvodi u 21. stoljeće.
Volvo je na pobjedničkom putu sa svojim konceptnim automobilima, Concept Coupé je imenovan najboljim automobilom sajma u Frankfurtu, dok je Concept XC Coupé osvojio prestižnu „Eyes ON Design“ nagradu na sajmu automobila u Detroitu.
Globalna pažnja prema Volvo konceptnim automobilima sve je jača, obzirom da isti najavljuju dugoočekivanu novu generaciju SUV modela XC90, koji stiže ove godine.
Volvo uvodi Apple CarPlay u potpuno novi Volvo XC90
Kompanije Volvo Car Group (Volvo Cars) i Apple Inc. (Apple) u Ženevi su objavile udruživanje snaga kako bi vozačima Volvo automobila omogućili korištenje Apple operativnog sistema omiljenog velikom broju korisnika. Time se konačno u zajednički projekt udružuju jedna od najprogresivnijih automobilskih i jedna od najpoznatijih tehnoloških kompanija.
Novi servis nazvan Apple CarPlay objedinjuje sve funkcije koje posjeduju iPad, iPhone i iPod, omogućavajući njihovo direktno korištenje u automobilu uz pomoć ekrana na dodir na velikoj centralnoj konzoli smještenoj u Volvo automobilu. Prvi automobil, koji će ponuditi Apple CarPlay će biti potpuno novi XC90, koji će biti predstavljen ove godine.
Inovativni Drive-E motori dostupni u modelu V40
Novi Volvo Drive-E pogonski agregat, koji nudi vrhuski spoj mogućnosti i efikasnosti, sada je dostupan i u modelima V40 i V40 Cross Country. Ponuda će u početku uključivati dva motora iz Drive-E porodice četverocilindarskih jedinica – 245 KS jak T5 turbobenzinac, te 190 KS jak D4 turbodizelaš. Rafiniranoj vožnji doprinosi i 8-stepeni automatski mjenjač. Nivo emisije ugljen dioksida 190 KS jakog Volva V40 D4 sa manuelnim mjenjačem iznosi nevjerovatnih 85 g/km, što je zasad nedostižno za konkurenciju. Od maja 2014. godine, svi novi Volvo modeli, izuzev modela XC90, bit će dostupni sa predstavnicima ove nove porodice motora.
Od ostalih premijera u Ženevi, vrijedi izdvojiti Volvo V70 i XC70 Edition, te petu generaciju Volvo Ocean Race Edition modela. Volvo Ocean Race paket inspirisan svijetom jedrenja, dostupan je u modelima V60, V40, V40 Cross Country i XC60 i podrazumijeva posebne boje, točkove i detalje u enterijeru. V70 i XC70 Edition modeli namijenjeni su kupcima koji žele dinamičniji izgled i vozne osobine, uz brojne posebne dizajnerske detalje.