Audi na sajmu automobil u Ženevi 2012.
Audi na sajmu automobil u Ženevi 2012.
Audi iz godine u godinu sve bolje organizuje predstavljanje svojih automobila. U Ženevi pred velikim brojem okupljenih novinara predstavili su sportsku verziju „porodičnog auta“. Audi RS4 Avant bio je prvi automobil kojeg je Audi predstavio javnosti.
Novi RS4 Avant pokreće 4.2-litrenim V8 motor sa odličnih 450 KS a brojka obrtnog momenta iznosti 430 Nm. Opremljen je Quattro sa varijabilnim prenosom snage i torque vectoring sistemom. Obilje znage kojim raspolaže obaj automobil na podlogu se prenosi uz pomoć DSG mjenjača sa sedam stepeni prenosa. Zahvaljujući snazi motora i dobroj proračunatosti mjenjača RS4 od 0 do 100 km/h ide za 4.7 sekundi. Kazaljka brzinomjera zaustavit će se na 250 km/h zbog elektronske blokade.
Kako bi se ovaj „porodični“ sportista sigurno zaustavio, Audi ga je opremio adekvatnim disk kočnicama. Dovoljno je vidjeti crvena kliješta sa ogromnim diskovima da bi vam bilo jasno o kakvom kočionom sistemu se radi. Kako bi se dodatno poboljšala veza između podloge i automobila, Audi RS4 opremljen je sa 20 inčnim točkovima, koji će na podlogu prenijeti svih 450 KS, ali i sigurno zaustaviti automobil.
Audi A6 Allroad
Stigla je treća generacija Audi A6 Allroada koja je predstavljena u Ženevi. A6 Allroad je automobil koji će vam pružiti mogućnost malo skrenete sa asfaltiranih puteva. Pored off-road mogućnosti, Audi A6 Allroad vrlo udobno auto ali i vrlo brzo, te vas neće iznevjeriti i na dugim putovanjima.
Novi A6 Allroad stvarno je veliki automobil, a o tome govore i njegove dimenzije. Dug 4.94 metara, širok 1.9 metara i visok 1.47 metara. Ako bi ga uporedili sa klasičnim A6 Avant, Allroad bi bio duži sa punih 6 centimetara, što i nije tako malo. Obzirom da je predviđeno da A6 Allroad povremeno skreće sa asfaltiranih puteva, kako bi zaštitili najudarnije dijelove automobila, dizajneri su postavili adekvatne odbojnike sa bočnih strana koje se estetski odlično uklapaju.
Automobili serijski je opremljen sa 18 inčnim točkovima, a gume su dimenzije 235/55, a za one zahtijevnije moguće je opciono poručiti 19 ili 20 inčne točkove. Audi je kao i na klasinčnom A6 primjenio nove tehnologije u izradi ovog automobila pa je tako novi Allroad od prethodnika 70 kg lakši.
Kad je riječ o motorizaciji tu su provjereni TDI i TFSI motori, a svi su 3.0-litarski V6. Dizelska paleta dolazi u izvedbama 204, 245 i twin turbo izvedba od 313 konjskih snaga. Najjači dizel uparen je sa automackim mjenjačem sa 8 stepeni, a to rezultira sa ubrzanjem od 0 do 100 km/h za 5.9 sekundi, dok je maksimalna brzina limitirana na 250 km/h. Kad je riječ o benzincu, on raspolaže sa 310 KS i 440 Nm obrtnog momenta. Ta snaga je dovoljna da Allroad od 0 do 100 km/h ubrza za 5.9 sekundi, a maksimalna brzina je elektronski limitirana na 250 km/h. Iz Audia garantuju da potrošnja nebi trebala preći 8.9 litara na 100 km.
Novi A6 Allroad u prodajne salone dolazi poslije sajma u Ženevi, a početna cijena bit će od 54.600 eura koliko je potrebno izdvojiti zadizelski model od 204 KS.
Audi A3
Dugo očekivani Audi A3 konačno je predstavljen. Dosta je razloga zašto su ga tako željno iščekivali, a ponajviše zbog toga što novi A3 dolazi na novoj MQB platformi. Ovaj premium kompakt dug je 4.26 metra, a međuosovisnski razmak je 2.59 metra. Ovo su dimenzije za trovratnu izvedbu koja je prva predstavljena, dok ćemo SportBack morati sačekati još neko vrijeme. Dolazak novog A3 podsjeća na dolazak aktuelnog A6, jer ni jedan ni drugi nisu dizajnerska revolucija, ali daleko od toga da su razočarali. Čini se da Audi igra samo na „sigurno“. Osim nove platforme novi A3 je prvi model koji nudi LED kratka svijetla, ali i LED osvijetljenje unutrašnjosti automobila.
Trenutnu paletu motora čine isključivo motori posljednje TFSI i TDI generacije. Tako će benzinsku paletu činiti osnovni 1.2-litarski TFSI od 105 KS, a snažnija izvedba je 1.4-litarski TFSI u rasponu snage od 122, 140 i 180 KS. Top ponuda benzinaca je 2.0-litarski TFSI sa 211 KS. Dizelsku paletu čine posljednja generacija TDI Common rail motora zapremine 1.6 i 2.0. Osnovni 1.6-litars TDI isporučivat će 105 KS dok najsnažni 2.0-litarski isporučivat će 180 KS. Iz Audia već najavljuju dolazak S3 izvedbe sa 280 KS, a za one najzahtijevnije bit će na raspolaganju RS3 sa brutalnih 350 KS. Za one koji vole nove tehnologije bit će dostupna izvedba hibrida kao i električna verzija.