Kia u top 100 brendova
Kia Motors među Top 100 najboljih globalnih brendova
Korporacija Kia Motors uvrstila se na ekskluzivnu listu najboljih 100 globalnih brendova (‘Top 100 Best Global Brands 2012), koju je nedavno objavio Interbrand, najveća kompanija za savjetovanje brendovima na svijetu.
Kijina vrijednost je uz izvanredan rast dostigla 4,1 milijardu američkih dolara, što je Kiju postavilo na 87. mjesto među najboljih 100. Na listi je inače 12 automobilskih brendova. Dok je bio prosječan rast automobilista 11-postotan, Kia je doživjela 50-postotan rast u odnosu na prošlogodišnji rezultat, kada se Kia uopšte nije ni plasirala među prvih 100.
Kijin osjetan rast vrijednosti odraz je njenog strmog uspona, jer je u zadnje tri godine zabilježila dvocifreni rast prodaje, što je ovu marku učvrstilo na svjetskom prijestolju najbrže rastućih automobilskih brendova. U periodu od 2008. do 2011. je Kia svoju godišnju prodaju povećala za čak 81% na skoro 2,5 miliona vozila.
Ključni faktori koji su bitno uticali na Kijin dramatičan rast vrijednosti brenda su između ostalog ogroman napredak na polju kvaliteta vozila, vrhunski dizajn novih modela i inovativni marketing.
Izvođači Interbrandove studije finansijske rezultate korporacije mjere na osnovu povrata uloga investitora; uloge koju ima brend kod strankine konačne odluke o kupovini; snage brenda, što znači sposobnosti brenda obezbijediti očekivane buduće prinose.