Novi Renault Master: nova generacija višeenergetskog Aerovana
Novi Renault Master: nova generacija višeenergetskog Aerovana
Renault je predstavio novi Master koji donosi spektakularan dizajn, upečatljiv izgled i najnapredniji doživljaj za svakog profesionalca. To je recept su za uspješno novo poglavlje i četvrtu generaciju Mastera.
Renault je od 1980. prodao više od tri milijuna kombija Master, a od samog ih početka proizvodi u Batillyju, na istoku Francuske. Bogata povijest modela i velik uspjeh postignut tijekom više od 40 godina i tri generacije čini ga dugogodišnjim predvodnikom te kategorije u Europi. Renault Master kombiji prisutni su u više od 50 zemalja, uključujući nekoliko južnoameričkih od 1990. Četvrta generacija kombija Renault Master na putu je da nastavi taj uspjeh.
Luksuzna unutrašnjost novog Mastera nalikuje onima u osobnim vozilima. Armaturna ploča u obliku slova S okrenuta je prema vozaču i pridonosi prostranosti u unutrašnjosti. Materijali su profinjeni, a 10-inčni zaslon (dostupan serijski u cijeloj ponudi) vizualno je ugodan high-tech detalj. Tamne presvlake u suvremenom kokpitu pridonose osjećaju obavijenosti kao u čahuri. Dizajn upravljača preuzet je iz osobnih vozila te je podesiv po visini i dubini pa možete pronaći položaj koji vam najbolje odgovara. Ručica mjenjača u inačicama s automatskim mjenjačem sad je smještena na upravljaču, što otvara još više prostora na središnjoj konzoli.
Ukupan obujam prostora za odlaganje od 135 litara, 25 % više no u prethodnoj generaciji, najbolji je na tržištu. U kokpit novog Mastera stat će sve što vam je potrebno: tu su brojni pretinci na armaturnoj ploči, držači za čaše, ladice u pretincu za rukavice, prostor na stropu i dva pretinca za pohranu u vratima.
Novi se Master bez problema pretvara u ured na kotačima. Naslon srednjeg sjedala preklapa se u radni stol, na njegovu dnu nalazi se prostor za prijenosno računalo, a opremljeno je i USB-C utičnicama za punjenje uređaja. Svaki je detalj tu da olakša intenzivnu svakodnevnu upotrebu. Primjerice, neabrazivni i robusni rubovi sjedala presvučenih umjetnom kožom olakšavaju ulazak u kombi i izlazak iz njega, a izgledat će besprijekorno iz mjeseca u mjesec i iz godine u godinu. Bogata ponuda sjedala uključuje inačice s ovjesom i okretnim mehanizmom, individualna sjedala i tri vrste klupa (dvije presvučene tkaninom i jednu presvučenu umjetnom kožom).
Vanjski dizajn snažna i odvažna osobnost
Impresivan dizajn novog Mastera svojom odvažnom osobnošću i privlačnim izgledom daje suvremenu notu svakodnevnim zadacima svakog profesionalca. Stvoren je da napiše novo poglavlje u priči o uspjehu kombija Master.
Osim toga, ovaj je kombi pouzdan, izdržljiv i siguran. Njegov masivan prednji kraj razlog je za njegov stav nalik kamionu. Na njemu su smješteni novi logotip marke Renault i posebno velika full-LED glavna svjetla u prepoznatljivom obliku slova C, koja okružuju upečatljivu prednju masku. Umetak u obliku slova U ispod prednje maske može biti zrnato crn ili, u višim razinama opreme, boje karoserije. Kupci mogu odabrati između sedam serijskih boja karoserije te više od 300 posebnih nijansi.
Omjeri su pomno usklađeni kako bi svaki tip karoserije bio posve uravnotežen. Stražnji je kraj nešto uži da bi se postigla bolja aerodinamična svojstva, ali stražnji otvor i teretni prostor svejedno su izuzetno izdašni. Stražnji prozor je asimetričan, što je prepoznatljiva značajka modela Master, a stražnja svjetla tvore upečatljiv oblik slova C, kao i ona sprijeda.
Puno je rada uloženo u dojam kvalitete i robusnosti. Primjerice, bočne su strane izrađene iz jednog komada, čime se pridonosi dojmu robusnosti, posebno kod dužih izvedbi, a usto su posebno krute pa se neće deformirati. Poboljšan je i dojam kvalitete u teretnom prostoru, uključujući zaobljene rubove, posebna ojačanja i druge detalje.
Dizajn aerovana za bolju energetsku učinkovitost
Zahvaljujući izvanrednim naporima uloženima u aerodinamična svojstva novog Renaulta Master, njegova je učinkovitost na samom vrhu u klasi, bez obzira na odabranu vrstu pogona. Njegov je koeficijent zračnog otpora Scx niži za više od 20 % te znatno manji od onog u prethodnoj generaciji i kod trenutačne konkurencije.
Pomogli su čak i najmanji detalji: poklopac motora je kraći, vjetrobransko staklo je pomaknuto unaprijed i nagnuto, unaprijeđeni su položaji bočnih retrovizora i usisnika zraka na odbojniku te nagib krova, a stražnji je kraj uži. Oštrije aerodinamične linije unaprijedile su i zvučnu izolaciju u kokpitu.
Budući da je vozilo preveliko za zračni tunel u Saint-Cyru kojim se Renault obično koristi, studije aerodinamičnih svojstava provedene su s pomoću modela u 83-postotnim omjerima. Kombiji u punoj veličini zatim su ispitani u tunelu izgrađenom za procjenu aerodinamičnih svojstava letjelica.Svi su ti napori doveli do stvarnog poboljšanja učinkovitosti. Emisije CO2 novog Renaulta Master niže su za čak 39 g/km te sad iznose manje od 200 g/km. Njegova izuzetna aerodinamična svojstva dovela su i do znatno niže potrošnje kod električnih inačica, koja je poboljšana za 20 % u usporedbi s aktualnim Masterom.
Diesel blue dci
Četiri Diesel Blue dCi motora (105, 130, 150 ili 170 KS) dostupna su za novi Master. Imaju znatno nižu potrošnju (u prosjeku 1,5 litara manje na 100 km) i ispuštaju manje CO2 (39 grama manje po km, ispod 200 grama po km). Kad je riječ o mjenjačima, dostupan je klasični ručni mjenjač i posebno učinkovit novi 9-stupanjski automatski EAG9 konverterski mjenjač.
Električni motor
Inačice novog Mastera s posve električnim pogonom opremljene su motorom od 96 kW ili 105 kW, a u oba slučaja isporučuju okretni moment od 300 Nm. Prvi od njih pogoni se baterijom kapaciteta 40 kWh i ima doseg do 180 km prema ispitnom postupku WLTP, a drugi baterijom kapaciteta 87 kWh s dosegom do više od 410 km prema ispitnom postupku WLTP.
To znači da se novi Renault Master može pohvaliti rekordnom nosivošću (1625 kg u kombiju koji se može voziti s dozvolom B kategorije), dosegom (više od 410 km prema WLTP-u) i vučnom snagom (2,5 tona). Potrošnja mu je i dalje razumna te iznosi 21 kWh / 100 km prema WLTP-u s velikom baterijom kapaciteta 87 kWh, zahvaljujući sistemu za upravljanje toplinom baterije. Brzim punjenjem istosmjernom strujom od 130 kW dobiva se 229 km dosega za 30 minuta. Na kućnom punjaču izmjeničnom strujom snage 22 kW baterija se s 10 % do 100 % puni za nešto manje od 4 sata.
Vodik
Novi Renault Master u budućnosti će se moći opremiti i motorom s pogonom na vodik i gorivnu ćeliju.