Opel slavi 20 godina sjedišta s AGR pečatom odobrenja
Opel slavi 20 godina sjedišta s AGR pečatom odobrenja
Ove godine Opel obilježava 20. jubilej predstavljanja zdravih sjedišta s certifikatom AGR.
Najnovija generacija AGR sjedišta dostupna je u novim modelima Grandland GSe, Astra GSe i Astra Sports Tourer GSe. Ali sve je to započelo prije točno dva desetljeća modelom Opel Signum, koji je bio prvi automobil koji je nudio AGR sjedišta u srednjem segmentu.
Sjedišta stvaraju vezu između osobe i vozila. Od ključne su važnosti za ugodno i opušteno putovanje. To je razlog zašto Opel pridaje veliku važnost osiguranju optimalne udobnosti i podrške za kičmu, posebno na dužim putovanjima. „Vozači i putnici ni s jednom komponentom automobila ne dolaze u kontakt toliko intenzivno kao sa sjedištem. Naš je cilj kao proizvođača automobila da naši kupci ne moraju razmišljati o sjedištu čak ni na dužim putovanjima jer ono pruža udobnost te dugoročno sprječava rizik od bolova u leđima”, izjavio je Stefan Koob, koji je odgovoran za razvoj strukture sjedišta.
Ergonomija unutar automobila više je od faktora udobnosti. Ergonomija uključuje i sigurnost. Sjedište koje je udobno za leđa i u kojemu se osjećate opušteno sprječava umor tijekom putovanja, a u slučaju nesreće osoba koja sjedi na njemu ima veću mogućnost pozitivnog ishoda ako je sjedište zadrži na mjestu. Samo tada sigurnosni pojasevi i zračni jastuci mogu u potpunosti pružiti svoju zaštitu.
Opel Signum 2003.: Prvi Opel s AGR ergonomskim sjedištima
„U Opelu nam je demokratizacija udobnosti sjedišta uvijek bila važna. To znači da svako ima pravo na dobro sjedište u automobilu”, objasnio je Koob. Godine 2003. ergonomska sjedišta Opel Signuma postavila su novi standard u automobilskoj industriji. Nakon toga zdrava su sjedišta primijenjena na većinu Opelova asortimana. Vozači na velike udaljenosti i vozači službenih automobila bili su posebno zahvalni; zahvaljujući brojnim funkcijama za podešavanje, ergonomska sjedišta s certifikatom ARG mogla su se optimalno podesiti za svakog vozača kako bi čak i nakon nekoliko sati vožnje bili odmorni i ne bi osjećali neudobnost.
Nekoliko godina poslije uslijedila je još jedna premijera. Godine 2010. fleksibilna Opel Meriva bila je prvo vozilo koje je dobilo pečat odobrenja AGR-a. Integralni ergonomski sistem u Merivi sastojao se od ergonomskih sjedišta, vrata FlexDoors koja su se otvarala u suprotnim smjerovima, varijabilnog sistema zadnjih sjedišta FlexSpace i nosača za bicikle FlexFix.