Ninja ZX-6R dobila KTRC
Novi Kawasaki ZX-6R sa kontrolom proklizavanja
Kawasaki nastavlja uvoditi promjene u svijet motocikala sa svojim novitetima. Tako je sada novi model ZX-6R opremio sa sistemom za kontrolu proklizavanja. Ovaj sistem Kawasaki je uveo još prije dvije godine na prvi svoj superbike motocikl. Iako se može reći da Kawasaki nije pionir u tome, jer je to već učinila MV Agusta na svom super-sportašu F3, ali je zato Kawasaki napravio najkopletniji posao. Osim što je dobio sistem kontrole proklizavanja (skraćeno KTRC) i ABS, ovaj motocikl dobio je i temeljito obnovljeni agregat i izgled.
Nova generacija Ninje ZX-6R još jednom se vratila provjerenoj zapremini od 636 ccm koji joj je donio više snage, a prema trenutno nepotvrđenim podacima nova Ninja 6 raspolagat će sa 131 KS. Pored snage ova zapremina donosi i znatnu veću fleksibilnost i iskoristivost koja je posebno uočljiva u svakodnevnom korištenju motocikla. Njegove performanse dodatno su poboljšane Kawasakijevim KTRC sistemom koji u sprezi s ABS-om ovaj motocikl čini ne samo sigurnijim, nego i ubojitijim po konkurenciju.
Nova elektronika koju je ZX-6R dobio isrobana je već na modelima ZZR-1400 i ZX-10R, a na njih je došla Direktno sa trkaćih staza. Uz dorađeni motor i novu elektroniku Ninja ZX-6R dobila je i novu Showinu SFF-BP prednju viljušku što bi joj trebalo obezbjediti savršeni balans između cestovnih i trkaćkih sposobnosti. Tu je i nova spojka koja se brine da ne dolazi do gubitka okretnog momenta. Kada sagledamo sve navedene novitete koji su došli na novom modelu Ninja ZV-6R, onda možemo reći da dobivamo super-sportski motocikl koji koristi najmoderniju tehnologiju spojenu sa potvrđenim komponentama.
Sve gore navedeno je ukalupljeno u dizan koji je dobro poznat u posljednje dvije godine, a upravo to bi trebalo Kawasakiju osigurati odlične prodajne rezultate i titulu najboljeg super-sport motocikla u nadolazećoj godine.