Peugeot 308 SW zvanično je stigao na bosanskohercegovačko tržište
Peugeot 308 SW zvanično je stigao na bosanskohercegovačko tržište
Francuski novitet osim što dolazi u atraktivnom izdanju nudi i veće međuosovinsko rastojanje i dužu karoseriju što u konačnici donosi više prostora za putnike na zadnjim sjedištima. Tu je i osjetno veći prtljažnik, pa će ovo izdanje 308-ce biti veoma interesantno onim koji često putuju poslovno ili porodično.
Novi Peugeot 308 hatchback već svojom pojavom ostavio je izuzetno pozitivan utisak, prije svega zbog fantastičnog dizajna, a dolazak karavanske izvedbe u atraktivnom izdanju potvrđuje teoriju da ako se želi, moguće je napraviti karavan prelijepog izgleda.
Peugeot 308 SW dolazi sa produženom karoserijom i međuosovinskim razmakom, pa je u odnosu na hatchback duži za 26,9 centimetara. Dodatni centimetri u dužini karoserije donijeli su dodatni prostor na zadnjim sjedištima i povećanje zapremine prtljažnika. Putnici na zadnjoj klupi imat će dodatnih 5,7 cm za noge što je značajan napredak.
Kada je riječ o prtljažniku, njegova zapremina sada u osnovi iznosi 608 litara, a preklapanjem naslona zadnje klupe isti raste na 1.634 litra. U osnovi prtljažnik kod SW modela u odnosu na hatchback veći je za gotovo 200 litara. Paketi opreme dostupni su u pet poznatih nivoa: Active Pack, Allure, Allure Pack, GT i GT Pack, a kupac može birati sedam boja karoserije.
U paleti motora dostupna su dva turbobenzinska i jedan turbodizelski motor. Glavnu okosnicu čine poznati 1,2 litarski trocilindarski turbobenzinac sa PureTech tehnologijom koji se već dokazao sa odličnim performansama. Raspon snage benzinski modela je 110 KS i 205 Nm okretnog momenta u osnovnoj verziji i 130 KS i 230 Nm u snažnijoj verziji. Osnovna verzija stiže samo sa ručnim 6-stepenim mjenjačem, a za snažniju verziju moguće je opciono odabrati i 8-stepeni automatski mjenjač.
Osim standardnih pogonskih sklopova u ponudi su dvije hibridne PHEV verzije. Obje verzije kombinuju 1.6 litreni turbo benzinski i električni motor, a u konačnici isporučuju 180 ili 225 KS, a okretni moment kod obje verzije iznosi 360 Nm. Oba modela isporučuju se isključivo sa 8-stepenim automatskim mjenjačem. Kapacitet baterije od 12,4 kWh prema WLTP normama osigurat će autonomiju čisto na električni pogon do 60 kilometara bez pomoći motora s unutrašnjim sagorijevanjem.
Dizeli još uvijek žive, pa je Peugeot za ovaj model pripremio poznati 1.5 litreni Blue HDi motor sa 130 KS i 300 Nm okretnog momenta, koji ovisno o želji kupca može biti uparen sa ručnim ili automatskim mjenjačem.
Cijena osnovnog modela 308 SW na bh. tržištu kreće od 41.790 KM koliko je potrebno izdvojiti za opciju Active Pack 1.2 PureTech 110 STT. Detaljne cijene možete pronaći na OVDJE.