Tipično za Opel – Udobnost zimi
Tipično za Opel – Udobnost zimi
Došlo je hladno vrijeme. To znači jutarnje čišćenje prozora od leda i zagrijavanje unutrašnjosti na udobnu temperaturu. To nije problem za vozače Opela.
Osobni automobili, od vodeće Insignije do nove Astre, Grandlanda i Crosslanda do električnih modela Mokka-e, Corsa-e, Combo-e Life i Zafira-e Life, postaju izvori ugodne topline zimi. Brojne tehnologije i mogućnosti opreme pomažu osigurati da automobili od samog početka dočekaju vozače i putnike s ugodnim temperaturama. Hladnoća jednostavno ostaje vani.
Ergonomska aktivna sjedala s AGR pečatom odobrenja, koja se mogu podesiti i grijati na mnogo načina, kao i grijanje upravljača i prostora za noge osiguravaju opušteno i sigurno putovanje u svakom trenutku. Ovisno o modelu, grijano vjetrobransko staklo osigurava jasan pogled čak i u uvjetima mraza, a toplinska pumpa u Opelovim automobilima s baterijskim električnim pogonom podržava osobito učinkovitu opskrbu toplinom. Osim toga, električni automobili također se mogu praktično prethodno zagrijati putem aplikacije myOpel.
AGR pečat: vodeća sjedala u klasi s funkcijama masaže, grijanja i ventilacije
Sjedala su ključna za udobno i opušteno putovanje. Predstavljaju vezu između osobe i vozila. U skladu s tim, Opel je uvijek stavljao fokus na razvoj sjedala – s rezultatom da su najbolja sjedala u klasi s AGR ocjenom tradicija u Opelu i dostupna su u mnogim modelima i verzijama. Na primjer, ergonomska sjedala razvijena su interno i certificiralo ih je društvo Aktion Gesunder Rücken e.V. AGR sjedala čine vožnju na duge staze užitkom u Opelovim vodećim modelima Insignia i Grandland, kao i u Crosslandu, ali i u novoj Astri. Različite mogućnosti podešavanja od duljine, visine, nagiba, potpore za bedra i jastuka sjedala do elektropneumatske lumbalne potpore osiguravaju zdravo držanje za svaki stas. U novoj Astri prednja su sjedala postavljena 12 milimetara niže nego u njezinom prethodniku, što poboljšava sportski doživljaj vožnje. Vozač i suvozač mogu po želji sjediti na čvršćim sjedalima „Sport” ili nešto mekšim sjedalima „Comfort”. Prednja sjedala i vanjski dio stražnjih sjedala također se mogu grijati (ovisno o varijanti). U verziji s napa kožom vozačko sjedalo ima i funkciju ventilacije i masaže.
Vrhunsko sportsko i ergonomsko sjedalo je sportsko sjedalo GSi za Insigniju GSi (potrošnja goriva za Opel Insigniju GSi s 2,0-litarskim turbo motorom s izravnim ubrizgavanjem i 169 kW/230 KS u skladu s ispitnim postupkom WLTP[1]: kombinirano 8,8 – 7,9 l/100 km, 200 – 179 g/km CO2). AGR testirano integralno sjedalo kombinira izvrsnu bočnu potporu s najboljim značajkama udobnosti. Ima ventilacijsko višefazno grijanje, funkciju masaže (vozačevo sjedalo) i podesive bočne naslone. U najsportskijoj Insigniji postoji i podignuti naslon s ugrađenim naslonom za glavu. Sjedalo se može električno podesiti u uzdužnom smjeru, po visini, kutu jastuka i kutu naslona. Zračni jastuci četverosmjerne lumbalne potpore i promjenjivi bočni jastuci također se električno podešavaju. Sjedalo je jedinstveno u kombinaciji sportske bočne potpore i udobnih značajki, a razvili su ga Opelovi stručnjaci za zdravo sjedenje.
Međutim, u Opelu dobro sjedenje nije pitanje klase vozila. Čak i u modelima kao što su Corsa i Mokka, kao i Zafira Life MPV, putnici mogu udobno sjediti i opustiti se. U njima također višestruko podesiva udobna sjedala s lumbalnom potporom i funkcijom masaže za vozača, kao i grijana sjedala za vozača i suvozača, poboljšavaju ugodnu atmosferu od trenutka kada uđu u automobil do trenutka kada izađu iz automobila. Putnici na stražnjim sjedalima u Opel Corsi, Mokki i Crosslandu također mogu uživati u standardnom sistemu grijanja prostora za noge koji im pomaže da zaborave na hladne vanjske temperature.
Sve pod kontrolom: sistemi grijanja za udobnost i sigurnost
Grijana udobnost i ergonomska aktivna sjedala predstavljaju dobar osjećaj, zdravlje i sigurnost u jednom. Ne samo da osiguravaju da vozač i putnici mogu udobno sjediti u položaju koji je udoban za leđa; zahvaljujući grijanju sjedala, zimska jakna može se skinuti i prije početka putovanja. To znači da nikakva debela odjeća ne ograničava slobodu kretanja i da se sigurnosni pojas može pričvrstiti uz tijelo tako da nije labav – jedino tako može pružiti svoj puni zaštitni učinak u slučaju sudara. Sigurnost je pojačana i grijanim upravljačem koji grije prste u samo nekoliko sekundi.
Jednako su korisni sistemi protiv smrzavanja kao što je grijano vjetrobransko staklo ThermaTec u Opel Insigniji ili novoj Astri, Grandlandu i Crosslandu. Pritiskom na gumb aktiviraju se neprimjetne žice za grijanje na vjetrobranskom staklu kako bi se osigurao jasan pogled. Uz tu značajku sklonost zamagljivanju po vlažnom i hladnom vremenu stvar je prošlosti. Grijani vanjski retrovizori također pružaju jasan pogled prema natrag.
Ovisno o Opelovom modelu, opcijski električni sistem brzog grijanja Quickheat također pomaže u brzom zagrijavanju unutrašnjosti, a time i prozora. U samo nekoliko sekundi ugodno topao zrak struji u unutrašnjost automobila.
Putem aplikacije i toplinske pumpe: učinkovito pretkondicioniranje Opelovih električnih vozila
Opelovi električni modeli pravi su izbor za one koji se zimi žele popeti ravno u udobno prethodno zagrijani automobil i jednostavno se odvesti. Vlasnici električnih automobila kao što su Corsa-e ili Mokka-e mogu upotrebljavati aplikaciju myOpel za programiranje prethodnog zagrijavanja unutrašnjosti iz udobnosti svog kauča. U roku od nekoliko minuta kabina automobila ne samo da postiže ugodnu temperaturu, već su i prozori bez leda u uvjetima mraza.
Istodobno, potrebno je učinkovito upravljanje energijom baterijskih električnih vozila, osobito zimi, kako bi potrošnja energije bila niska, a doseg velik. Da biste to učinili, jednostavno uključite temperaturu za prethodno zagrijavanje dok je automobil spojen na vanjsko napajanje putem kućne utičnice, zidne kutije ili brzog punjača – tada energija potrebna za grijanje dolazi iz vanjskog napajanja i puni električni doseg dostupan je na početku. Zahvaljujući toplinskoj pumpi koja je standardno ugrađena u Corsu-e i Mokku-e, stvorena toplina koja bi inače bila izgubljena može se upotrijebiti za grijanje unutrašnjosti bez uključivanja konvencionalnog grijanja koje bi ugrozilo doseg.
[1] Podaci o potrošnji goriva i emisijama CO2 u skladu su s homologacijom Globalno usklađenog ispitnog postupka za laka vozila (WLTP) (Uredba EU 2017/948). Od 1. rujna 2018. homologacija novih vozila izvršava se pomoću Globalno usklađenog ispitnog postupka za laka vozila (WLTP) a to je novi, realističniji postupak ispitivanja za mjerenje potrošnje goriva i emisija CO2. WLTP u potpunosti zamjenjuje ranije korišteni ispitni postupak poznat kao Novi europski vozni ciklus (NEDC). Zbog realnijih uvjeta ispitivanja, vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO2 izmjerene primjenom voznog ciklusa WLTP u mnogim su slučajevima više od vrijednosti izmjerenih primjenom voznog ciklusa NEDC. Podaci o potrošnji goriva i emisijama CO2 mogu se razlikovati ovisno o konkretnoj opremi, dodatnoj opremi i dimenzijama guma.