AC Schnitzer pretvara G80 BMW M3 u svoju najmoćniju seriju 3 ikada
AC Schnitzer pretvara G80 BMW M3 u svoju najmoćniju seriju 3 ikada
AC Schnitzer otkrio je paket nadogradnji koje je razvio za G80 BMW M3 Competition. Njegova poboljšanja dodaju snagu, aerodinamičke elemente, komponente ovjesa što bi trebalo učiniti ovaj model najbržom trojkom ikada.
Tuneri su napravili pravu čaroliju na motoru M3 Competition modela kako bi podigli snagu s 503 KS i 650 Nm okretnog momenta na 582 KS i 750 Nm obrtnog momenta. A ono što je posebno zanimljivo jeste da na to sve to dolazi i garancija do četiri godine.
AC Schnitzer dodao je i sportski ispušni sistem sa dvije karbonske ispušne cijevi sa svake strane. Osim boljeg zvuka one donose i poboljšani protok.
Zahvaljujući novim komponentama ovjesa M3 Competition može se spustiti za 15-20 mm. AC Schnitzer pazio je da ne stvori nepotrebno krut ovjes i kaže da je njegov moto bio “bolje brzo nego teško”.
Kada je riječ o aerodinamici, tu je novi prednji razdjelnik koji povećava potisnu silu za čak 40 kg pri 200 km/h. Aero dodaci su postavljeni i na bočne strane, pa tako imamo četverodjelne deflektore postavljene na prednje blatobrane, koji su dopunjeni dizajnerskim elementima na haubi.
Nzad je postavljen krovni spojler dodaje još 20 kg potisne sile. Kombinacija zadnjeg difuzora, novog zadnjeg krila Carbon “Racing” sa preklopom na nosaču čini dodatnih 70 kg potisne sile koja automobil dobro drži u brzim zavojima.
Smanjenju težine svoj doprinos dali su i novi lagani kovani točkovi AC3 koji je dostupan u srebrnoj/antracitnoj ili antracitno/srebrnoj boji dimenzija 10,0 J x 20 inča. Točkovi mogu biti opremljeni gumama 285/30 R 20 naprijed i 295/30 R 20 nazad.
Unutra je AC Schnitzer dizajnirao vlastiti upravljač od fine crne Nappa kože i crne alcantare. Udubljene drške nude vozaču udobnije mjesto za odmaranje palca.
Tjuner nudi i veće ručice mjenjača što olakšava upravljanje. Tu su još i aluminijske pedale i oslonac za nogu, te alu držač za ključeve i poklopac za iDrive kontroler.