Porsche razvija revolucionarno gorivo sa kojim će zadržati klasične motore!
Porsche razvija revolucionarno gorivo sa kojim će zadržati klasične motore!
Kakav je put automobilske industrije, da li će se decenije razvoja motora sa unutrašnjim sagorijevanjem odbaciti i potpuno prijeći na električni pogon? Ili ipak postoji alternativno gorivo koje će dovoljno čisto, jeftino i dostupno svima? Porsche radi na razvuj budućnosti na obra fronta!
Volkswagen preuzima ulogu tržišnog lidera u prodaji električnih automobila, a pod čijom kapom se nalazi i Porsche koji upravo razvija sintetičko gorivo.
Porsche naporno radi na istraživanju i razvoju sintetičkog goriva koje bi zamijenilo benzin te na taj način, zadržao automobile koji imaju motore sa unutrašnjim sagorijevanjem. Porsche otkriva da već postoji pilot program koji uključuje razne klasične Porsche modele koji koriste sintetička goriva.
Sintetičko gorivo koje razvija Porsche dobiva se kombinovanjem vodika sa ugljikom koji se nalazi u zraku oko nas. Na taj način dobiva se metanol koji se zatim pretvara u zamjenu za benzin. Porsche želi ovo sintetičko gorivo proizvoditi u tvornicama koje pokreću energija vjetra i sunca, kako bi se proizvodnja goriva odvijala u potpunosti na ekološki prihvatljiv način.
Ipak, glavni problem koji treba prevladati je cijena. Naime, trenutna cijena jednog litra ovog goriva iznosi oko 10 dolara, a cilj je da se ciejna spusti na 2 dolara kako bi bilo isplativo u širokoj upotrebi.
Izvršni direktor Porschea Oliver Blume rekao je da će automobili sa unutarašnjim sagorijevanjem nastaviti voziti i u budućnosti.
“Vjerujemo da sintetička goriva proizvedena pomoću 100 posto obnovljive energije mogu biti važan element u budućnosti. Iz tog razloga provodimo istraživačke i razvojne aktivnosti. Čak 70 posto automobila koje smo ikad proizveli još uvijek vozi i još će dugi niz godina biti automobila s motorima s unutarašnjim sagorijevanjem. Već imamo pilot program koji pokreću ikone 911 modeli 993, s vrlo dobrim rezultatima.”, dodao je šef Porschea.
Oliver Blume kaže da je put razvoja sintetičkog goriva dug, ali je uvjeren da će se ono naći u širokoj primjeni od 2030. godine.