Maybach odlazi drugi put
Maybach odlazi u historiju po drugi put
Potraga za partnerom koji bi Mercedesu pomogao da spasi Maybach od dubioze u koju je zapao neslavno je završila, pa je Daimler morao povući krajnji potez i potpuno ugasiti ovaj luksuzni brend. Koliko je on bio neprofitabilan govori minus od gotovo 415.000 hiljada eura za svaki automobil koji je prodan.
Iako je bio najavljen kao najluksuznija i najmodernija limuzina, Maybach to nikad nije postao. Jedan od razloga zašto ga tržište nikad nije bolje prihvatilo je što od 1997. godine kada ga je Mercedes ponovo oživio nije doživio značajnije promjene od pemijernog izdanja. U principu Maybach je bio samo Mercedes u velikom izdanju i koji je koštao jako puno, a nije posjedovao ništa što već druge velike limuzine nisu imale. Takva politika se pokazala se kao promašaj. Pored navedenog Maybach je imao i zastarjeli dizajn, koji kroz 15 godina nije se značajnije mjenjao, a uveliko je podsjećao na Mercedes. Postavlja se logično pitanje, zašto bi neko platio ogomnu sumu novca i vozio uvećani Mercedes?
Za Maybachov povratak uloženo preko 500.000 miliona eura, a prodano je jedva 3.000 primjeraka što je katastrofalan učinak. Loš tržišni plasman generisao je ogromne gubitke, koje Daimler više nije želio uvećavati, pa je odlučio Maybach brand potpuno ugasiti.