Predstavljen novi BMW Serije 4 Copue sa ekstravagantnim dizajnom
Predstavljen novi BMW Serije 4 Copue sa ekstravagantnim dizajnom
BMW je zvanično predstavio novi model Serije 4 Coupe (G22).
Novi BMW Serije 4 Coupe (G22) već duže vrijeme tema je javnosti priej svega zbog svog ekstravagantnog dizajna prednje maske. U posljednjih godinu dana mogli smo tako vidjeti razne skice i fotografije koje su najavile ono što je BMW na kraju i predstavio.
Na prednjem dijelu dominira velika maska tj. “BMW bubrezi” što je razlog velikih polemika – za i protiv. Ovaj dizajn veoma je sličan onom koji Audi već godinama koristi sa svojom “single frame” maskom.
Kada je riječ o novoj Seriji 4, ona je konstruisana na mehaničkoj platformi Serije 3 sa kojom dijeli i dosta dizajnerskih elemenata pogotovo u unutrašnjosti. U poređenju sa Serijom 3, Serija 4 Coupe niža je za 57 mm, ima 23 mm širi trag točkova nazad, a karakteriše je i otpor zraka od 0,25 (verzija 430i).
U unutrašnjosti vidiljiv je napredak digitalizacije pa se opciono nova “četvorka” može dobiti sa digitalnom instrument tablom čija je dijagonala 12,3 inča. Na to se nastavlja centralni opcioni ekran infotanment sistema sa dijagonalom od 10,25 inča, dok je standard onaj od 8.8 inča.
Vozaču je na raspolaganju veliki broj sigurnosnih sistema, poput Active Guard Plus (sadrži informacije o ograničenju brzine, sistem upozorenja na nenamjerni izlazak iz vozne trake, upozorenje na predstojeći sudar i nalet na pešaka, automatsko kočenje, itd). Tu je i opcioni Driving Assistant kao i Intelligent Personal Assistant.
Paleta motora i mjenjača prezuzima se iz BMW 3 (G20), a top izvedbu pokreće 3.0 litreni šestocilindarski motor sa 374 KS. Ovaj motor također je dobio i tehnološki novitet u vidu starter-generatora snage 11 KS koji radi pod naponom od 48 volti, a što je također Audi uveo prije par godina.
Nova Serija 4 Coupe sa ovim motorom od 0 do 100 km/h stiže za 4,7 sekundi te postiže maksimalnu brzinu od 250 km/h koja je elektronski ograničena.
Tu su i drugi motori sa manje snage poput modela 420i kojeg pokreće 2,0 litarski četvorocilindrični turbo benzinac sa 184KS, BMW 430i 2,0 litarski turbo sa 258 KS. Dizelski model 420d pokreće 2,0 litarski četvorocilindrični motor sa 190KS. Najavljen je BMW 430d sa 3,0 litarskim šestocilindričnim motorm sa 286 KS i BMW M440d xDrive sa 3,0 litarskim šestocilindričnim motorom i 340 KS. Svi modeli su standardno opremljeni 8-stepenim automatskim mjenjačem.