Novi Porsche 911 Targa ugledao svjetlo dana!
Novi Porsche 911 Targa ugledao svjetlo dana!
Porsche je predstavio novi model Targa 911 sa kojim je upotpunio karosjerijske izvedbe planetarno poluarnog “elfera”.
Novi Porsche 911 Targa nastao je na temelju modela 911 Carrera 4 Cabriolet, a za otvaranje i zatvaranje krova potrebno mu je 19 sekundi. Dimenzije i silueta praktično su identični sa ostalim vertzijama 911 Carrera, vizuelni fokus Targa modela pomaknut je prema sredini vozila.
Sa svojim skladnim konturama prednjeg poklopca, između LED farova ima izraženo udubljenje koje asocira na dizajn prve generacije 911. Na zadnjem dijelu automobila dominira širi, varijabilni zadnji spojler te elegantna svjetlosna traka.
Nove Targa modele pokreće 3.0-litreni boxer motor sa šeest cilindera i sa dvostrukim turbopunjačima koji kod 991 Targe 4 razvija 385 KS i 450 Nm okretnog momenta, a kod 911 Targa 4S modela 450 KS i 530 Nm.
U kombinaciji sa opcijskim paketom Sport Chrono, Targa 4 od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,2 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 289 km/h. Snažnija verzija 911 Targa 4S od 0 do 100 stiže za 3,6 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 304 km/h.
Obje verzije imaju standardni 8-stepeni automatski PDK mjenjač sa dvije spojke i inteligentni Porsche Traction Management (PTM) te pogonom na sve točkove. Po želji kupca bez doplate Porsche za model 911 Targa 4S sa Sport Chrono paketom nudi i novorazvijeni 7-stepeni ručni mjenjač.
Novi Porsche 911 Targa i tehnloški je napredniji pa po prvi put dostupan je sa Porsche InnoDrive sistemom koji uključuje prilagodljivi tempomat. Zahvaljujući poboljšanoj funkciji Smartlift, sistem podizanja prednjeg dijela automobila može se programirati za lakšu svakodnevnu upotrebu.
Tu je i elektronski upravljani sistem amortizera PASM (Porsche Active Suspension Management) koji je dio serijske opreme. Ovaj sistem automatski prilagođava karakteristike ovjesa u vožnji te traži najbolji omjer udobnosti i sportskih osobina. Vozaču su na raspolaganju dva moda vožnje koje može ručno birati – Normal i Sport.
Porsche Torque Vectoring Plus koji uključuje elektronsku zadnju blokadu diferencijala sa potpuno promjenjivom raspodjelom okretnog momenta kod Targe 4 je opcija, a kod snažnijeg izvedbe dolazi serijski.
Porsche 911 Targa standardno je opremljen sistemom Porsche Wet. Ovaj sistem donosi senzore u lukovima prednjih točkova koji prepoznaju veće količine vode na podlozi te automatski na instrument tabli signaliziraju vozaču. U tom slučaju vozač treba odabrati režim vožnje za kišu koji nadzire rad motora, mjenjača i ostalih sistema koji se mogu prilagoditi za još bolju stabilnost i sigurnost.
Porsche Targa 4 na obje osovine ima 330 milimetarske kočione diskovi sa četveroklipnim kliještima, dok model 4S dolazi sa snažnijim kočionim sistemom. To podrazumjeva crveno obojene kočione čeljusti sa šest klipova na prednjoj osovini i četiri klipa nazad te veće diskove od 350 mm. Porsche keramičko kompozitne kočnice (PCCB) kod oba modela dolaze kao opcija.