Vincent Cobée imenovan generalnim direktorom marke Citroën
Vincent Cobée imenovan generalnim direktorom marke Citroën
Od 15. januara 2020. Linda Jackson bit će zadužena za provođenje studije kojoj je cilj utvrditi i istaknuti različitosti marki u okviru portfelja marki.
Ta će uloga obuhvaćati sljedeće:
- utvrđivanje različitosti marki i usklađivanje poruka Marke u cijeloj Grupi
- isticanje različitosti marki u okviru portfelja marki.
Carlos Tavares bit će nadređen Lindi Jackson
Vincent Cobée, koji trenutačno obavlja funkciju zamjenika direktora marke CITROËN, naslijedit će Lindu Jackson na mjestu generalnog direktora marke CITROËN i člana globalnog izvršnog odbora.
Vincent Cobée ima vrlo veliko iskustvo rada na međunarodnim tržištima, što je od izvanredne važnosti za marku CITROËN u postizanju cilja međunarodnog rasta.
Carlos Tavares, predsjednik upravnog odbora grupe PSA, izjavio je: Nakon šest godina provedenih na čelu tvrtke CITROËN tijekom kojih je odradila uspješno pozicioniranje Marke, povećala prodaju i tržišni udio u Europi te pripremila teren za širenje na međunarodno tržište, s velikim zadovoljstvom najavljujem da Linda Jackson, sa svojim velikim iskustvom u izgradnji marke, preuzima ovu novu odgovornost unutar Grupe.
Vincent Cobée (51) diplomirao je na učilištima Ecole Polytechnique, Ecole Nationale des Ponts et Chaussées i na poslovnoj školi Harvard Business School. Godine 1991. započeo je karijeru na javnim radovima u Francuskoj i Singapuru.
Njegova je karijera ubrzo krenula međunarodnim putem: u Kanadi je radio od 1996. u tvrtki Egis Projects kao voditelj novih projekata, a zatim je 1997. prešao na Filipine gdje je promaknut u upravitelja projekata. Njegovo iskustvo u automobilskoj industriji započelo je 2002. godine kada se pridružio tvrtki Nissan Motor Corporation.
U njoj je obnašao razne strateške funkcije, konkretno funkciju direktora nabave za Nissan Europe (2005.), a zatim direktora programa marke Nissan u Japanu (2008.). Ostao je i nakon toga u Japanu te je 2010. preuzeo funkciju voditelja marke Datsun, a zatim je 2017. postao izvršni direktor zadužen za strategiju proizvoda, marku te proizvode i programe tvrtke Mitsubishi Motors Corporation.