Peugeot 208 prikazan prije premijere u Ženevi
Peugeot 208 prikazan prije premijere u Ženevi
U B segmentu sve je više vozila koja idu ka standardizaciji, nauštrb zadovoljstva ili mladenačkog duha. Marka PEUGEOT ističe se među ostalima uvođenjem atraktivnog novog modela PEUGEOT 208.
Novi PEUGEOT 208 već pri svojem lansiranju nudi tri različite mogućnosti pokretana – struja, benzin ili dizel. Linija karoserije više ne diktira upotrebu vozila!
Nova generacija modela PEUGEOT 208 savršeno se uklapa u strategiju prelaska u više tržišne segmente marke. Prepoznatljiv je po svom inovativnom dizajnu koji sa sobom donosi mladenački duh i energiju.
Osim prepoznatljivosti novi PEUGEOT 208 također utire nove puteve sa novom generacijom sistema PEUGEOT i-Cockpit© s 3D head-up ekranom i cijelim nizom sistema pomoći.
Novi PEUGEOT 208 postavljen je na najnoviju generaciju platforme CMP (Common Modular Platform, odnosno zajednička modularna platforma) koncerna PSA. Namijenjena segmentima B i C, ova nova platforma upotpunjuje EMP2 (Efficient Modular Platform, odnosno efikasnu modularnu platformu).
Ekonomičnost je bila ključna riječ tokom cjelokupne faze razvoja. Ova platforma pomaže ograničiti emisije CO2 novog modela PEUGEOT 208. Zahvaljujući smanjenju težine od 30 kg manje u poređenju s platformom F1, poboljšanoj aerodinamici, smanjenom otporu pri kotrljanju, optimizaciji pogonskog sklopa, sve ovo je uticalo na smanjenje emisije CO2.
Nova platforma CMP također osigurava veći nivo udobnosti i sigurnosti: veći akustički i toplinski komfor u vozilu, manji nivo vibracija, sistemi pomoći koji su inače rezervisani za više segmente i u potpunosti novi u B segmentu.
Novi PEUGEOT 208 može se opremiti cijelim nizom revolucionarnih benzinskih motora usklađenih sa najstrožijim Euro 6 standardima i dizelskih motora usklađenih sa Euro 6.d-TEMP standardom. Jedinstvena ponuda u segmentu B je ta što su PureTech 100 i 130 dostupni sa 8-stepenim automatskim mjenjačem EAT8.
Benzinsku paletu motora čine 3-cilindarski, 1,2 litreni motori:PureTech 75 S&S BVM5, PureTech 100 S&S BVM6 ili EAT8, PureTech 130 S&S EAT8. Dizelsku ponudu čini 4-cilindarski 1,5 litreni motor: BlueHDi 100 S&S BVM6. Za regije u kojima zahtjevi za normama za ispušne plinove nisu toliko strogi također će biti dostupni motori opremljeni ručnim mjenjačem (BVM6) ili automatskim mjenjačem (EAT6).
Novi PEUGEOT e-208 dolazi sa 100% električnim motorom koji je dostupan od lansiranja: električni motor sa 100 kW (136 KS) i koji stvara okretni moment od 260 Nm.
Novi PEUGEOT 208 svjetsku premijer imat će idućeg mjeseca na sajmu automobila u Ženevi.