Novi Volkswagen Passat zvanično otkriven!
Novi Volkswagen Passat zvanično otkriven!
Nakon što smo objavili ekskluzivno prve detalje o novom Passatu, Volkswagen je ubrzo objavio i zvanične fotografije nove poslovne limuzine.
Kako smo pisali u najavnom tekstu (pročitati OVDJE) osvježeni Passat donosi evoluciju dizajna i tehnološku revoluciju u segmentu sistema pomoći za vožnju. Ujedno, njegov dizajn prednjeg dijela blago nagovještava i dizajn poputno novog Golfa koji dolazi na jesen ove godine.
Kada krene u proizvodnju ovog proljeća Volkswagen će dostići brojku od 30 miliona proizvedenih Passata. Passat je jedan od tri najpopularnija Volkswagen modela – Golf 35 miliona, Buba 21,5 milion proizvedenih primjeraka.
Velika tehnička nadogradnja pokazuje da novi Passat uključuje najnovije inovacije marke. Novi Passat donosi Travel Assist, poboljšani sistem upravljanja u situacijama iznenadnih manevara, nova IQ.LIGHT LED matrix svjetla, treću generaciju Infotainment sistema, novi virtuelni kokpit – Active Info Display koji nudi poboljšani grafički prikaz visokog kvaliteta, itd.
Integrisani senzori
ACC sa prediktivnim tempomatom izračunava položaj vozila na temelju rute i GPS podataka i smanjuje brzinu vozila prije nego dođe do zavoja, kružnih tokova, spojeva, ograničenja brzine i gradova. Istovremeno, ACC pristupa prikazu dinamičkih putokaza putem prednje kamere (nova generacija MFK 3.0) i podešava brzinu čim se otkrije ograničenje brzine. Nakon napuštanja područja s smanjenom brzinom, ACC s prediktivnim tempomatom automatski ubrzava Passat dok ne dostigne maksimalno ograničenje brzine koje vrijedi za određeni dio ceste.
Radarski senzor trenutnog ACC-a preuzima sigurnosnu funkciju sprijeda i prilagođava udaljenost do vozila ispred. Ako je Passat opremljen DSG-om, prilikom zastoja na putu ACC automatski zauzstavlja i pokreće vozilo. ACC najnovije generacije više nije pasivni sistem. Umjesto toga, to je aktivan sistem koji poboljšava udobnost i sigurnost.
Novi Volkswagen Passat GTE ima znatno veći domet na potpuno električni pogon – otprilike 55 km po WLTP mjerenju, što odgovara oko 70 km prema NEDC-u. Kombinacija elektromotora i turbo motora daje ukupnu snagu od 218 KS, a Volkswagen Passat GTE već postiže granice postavljene u Euro 6d emisijskom standardu, koji se primjenjuje na nova vozila od 2021. godine.
Filter za čestice kao standard
Dodatni vrhunac je novo razvijeni 2.0 TDI Evo motor. Riječ je o visoko efikasnom turbo dizel motor snage 110 kW / 150 KS koji proizvodi 10 g/km manje CO2 u poređenju sa ekvivalentnim motorom u prethodniku. 2.0 TDI Evo je preteča nove generacije dizelskih motora.
Paleta motora uključuje i tri benzinska motora (TSI) s 110 kW / 150 KS, 140 kW / 190 KS i 200 kW / 272 KS te tri dizelska motora (TDI); potonji isporučuju 88 kW / 120 KS, 140 kW / 190 KS i 176 kW / 240 KS. Sve TSI i TDI jedinice ispunjavaju zahtjeve Euro 6d-TEMP standarda emisije. Osim toga, svaki novi Passat – benzinski ili dizelski motor – opremljen je filtrom za čestice.
Prirodno upravljanje glasom
“Hello Volkswagen” – ovaj kratki poziv dovoljan je za Passat da odgovori na prirodne govorne naredbe. S “Da, molim?” Passat odgovara da je spreman. Sve glavne karakteristike za navigaciju, telefon i radio mogu se koristiti pomoću govora. Primjerice, dovoljno je reći “Želio bih otići u Hamburg” kako bih aktivirao odgovarajuće vođenje po ruti.
Volkswagen Passat Alltrack – crossover vozila i SUV
Volkswagen Passat Alltrack sa pogonom na sve točkove daljnja je neovisna verzija modela. On je razvijen za privatne i poslovne vozače s velikom kilometražom koji ne voze samo Passat na cestama. Standardna specifikacija Passat Alltrack-a uključuje odbojnike prilagođene za vožnju u offroad-u sa zaštitom podvozja, nastavcima pragova sa zaštitom podvozja i robusnim nastavcima na točkovima.
Zahvaljujući posebnom modu Offroad, prilagodljivom ovjesu s većim razmakom od tla (172 mm) i stalnim pogonom na sva četiri točka 4MOTION, Passat Alltrack dobro se snalazi na offroad terenu koji je inače rezervisan za SUV-ove. Istodobno, Volkswagen Passat Alltrack je također udoban i brz putnički automobil. Passat Alltrack je dostupan sa 2.0 TSI benzinskim motorom s 200 kW / 272 KS ili sa dva TDI dizel motora s 140 kW / 190 KS i 176 kW / 240 KS. 7-stepeni DSG automatski mjenjač s dvostrukim kvačilom standard je za sve varijante.
Zahvaljujući posebnom modu Offroad, prilagodljivom ovjesu s većim razmakom od tla (172 mm) i stalnim pogonom na sva četiri točka 4MOTION, Passat Alltrack dobro se snalazi na offroad terenu koji je inače rezervisan za SUV-ove.
Zahvaljujući posebnom modu Offroad, modifikovani hodni mehanizam s većim razmakom od tla (172 mm) i stalnim pogonom na sva četiri točka 4MOTION, Passat Alltrack je jednako kod kuće kada se vozi offroad na terenu koji je inače rezervisan za SUV-ove. Istodobno, Volkswagen Passat Alltrack je također udoban i brz putnički automobil. Passat Alltrack je dostupan sa 2.0 TSI benzinskim motorom s 200 kW / 272 KS ili sa dva TDI dizel motora s 140 kW / 190 KS i 176 kW / 240 KS. 7-stepeni automatski mjenjač s dvostrukom spojkom (DSG) je standard za sve varijante.
Nova struktura opreme
Volkswagen će ponuditi najprodavanijoj poslovnoj klasi nove pakete opreme. Osnovna oprema ima oznaku “Passat”, naredni paket zove se Business, a najviši paket nosi oznaku Elegance. Business i Elegance možete naručiti sa dodatnim sportskim paketom R-Line.
Novi sistem podvozja za savršenu udobnost i dinamiku
Novi Volkswagen Passat opet je opcionalno dostupan sa prilagodljivom kontrolom podvozja DCC (standard za neke varijante motora). DCC sistem dodatno je unaprijeđen tako da vozači mogu individualno prilagoditi sistem ličnom stilu vožnje i zahtjevima udobnosti. Tu su tri načina postavki “Comfort”, “Normal” i “Sport”. Pomoću klizača moguće je postaviti personalizirani DCC način vožnje koji ćete sami po ličnim potrebama stvoriti.
Pretprodaja će početi u maju 2019. godine u nekim evropskim zemljama, a lansiranje na tržište započet će od kraja augusta 2019. godine.