Nova Škoda Scala uzdrmat će tržište u kompaktnoj klasi!
Nova Škoda Scala uzdrmat će tržište u kompaktnoj klasi!
Škoda je opet uzdrmala automobilsko tržište s predstavljanjem novog modela. Nova Škoda Scala zamijenit će model Rapid koji odlazi u penziju, a s novim modelom Škoda ulazi u “Golf klasu” u kojoj je čeka bespoštedna borba za konkurencijom koja nije ni najmanje bezopasna.
Škoda Scala u tržišnu borbu dolazi ozbiljno i spremno. Već na sam pogled vanjskog i unutrašnjeg dizajna jasno je na kakav tim kupaca cilja, od koga ih želi preuzeti.
Škoda Vision RS Concept bio je inspiracija za stvaranje Scala modela. Iako vanjski dizajn Scale prati Škodinu aktuelnu dizajnersku filozofiju tu je mnogo novih dizajnerskih rješenja koja možemo vidjeti na novoj Škodi. Vanjski dizajn nove Scale odlično kombinuje agresivnosti i eleganciju pa u konačnici automobil izgleda odlično.
Napravljena je na najmanjoj verziji MQB platforme sa oznakom A0 pa veliki dio mehanike dijeli sa novim VW Polom i Seat Ibiziom, ali po dimenzijama od njih je značajno veća. Njena dužina od 4.362 mm veća je i od VW Golfa za 10 cm, a od velike Octavije kraća je 30 cm. Škoda je prepoznatljiva po ponudi prostora, a to će biti i slučaj sa Scalom koja nudi 467 litara prtljažnog prostora.
Od početka proizvodnje bit će dostupna četiri motora. Benzinsku ponudu činit će 1.0 litarski TSI sa tri cilindra i snagom od 95 ili 115 KS. Narednu stepenicu čini 1.5 litarski TSI motor sa 150 KS koji pruža odlične performanse i veliku ekonomičnost zahvaljujući sistemu deaktivacije cilindera. Za ljubitelje dizela tu je poznati i pouzdani 1.6 litarski TDI sa 115 KS.
Kada je riječ o mjenjačima, bazni benzinski model dolazi sa ručnim petostepenim mjenjačem, dok svi drugi motori dolaze sa ručnim šestostepenim mjenjačem, ili opcijskim automatskim DSG mjenjače sa sedam stepeni prijenosa. U ponudi će biti i sportska izvedba ovjesa koji automobil spušta za 15 mm i donosi prilagođavanje koje mijenja osjetljivost upravljača i odziva motora na gas.
Scalaina unutrašnjost uvodi nova dizajnerska pravila u Škodinoj ponudi automobila. Funkcionalnost je i dalje na prvom mjestu, ali je profinjenost i estetika na još višem nivou. Po prvi put tu je veliki ekran infotainment sistema sa dijagonalom od 10,25 inča koji je postavljen na samu centralnu konzolu pa je njegova preglednost još bolja.
Navikli smo već da Škoda nudi veliki broj pametnih rješenja poput kišobran ispod suvozačeva sjedišta, strugalice za led ispod poklopca rezervoara, kukice i pregrada u prtljažniku, nosač za mobitel i drugih stvari koje niko ne nudi a jako su korisne.
Škoda Scala imat će veliki broj sistema pomoći za sigurno vožnju, a tu je i devet zračnih jastuka i Full LED prednja i zadnja svjetla.
Cijena još nije poznata, ali sigurno će biti prihvatljivija od direktnih konkurenata.