Novi Audi Q3 zvanično prikazan sa svim detaljima!
Novi Audi Q3 zvanično prikazan sa svim detaljima!
Audi je u nešto više od pola godine predstavio modele od velike važnosti, nove A1, A6, A7, A8, Q8, a niz predstavljanja noviteta nastavlja sa potpuno novim Q3 modelom.
Novi Audi Q3 stiže u drugoj generaciji, sa novim dizajnom, novom platformom i novom tehnologijom. Novi Q3 ima dužinu od 4485 mm što je 97 mm više u odnosu na prethodni model, a porastao je i u širinu za 18 mm pa njegova širina sad iznosi 1849 mm. Povećan je i međuosovinski razmak za 78 mm, ali je smanjena visina automobila za 5 mm koja sada iznosi 1585 mm.
Povećanje dimenzija pozitivno se odrazilo i na putničku kabinu koja nudi više prostora, a povećan je i prtljažnik čija osnovna zapremina iznosi 530 litara. Ista se može povećati pomjeranjem zadnje klupe na 675 litara, dok njenim preklapanjem zapremina raste na 1.525 litara.
Novi Q3 dobio je novu tehnologiju pa se Audijev novitet može opremiti sa potpunim LED svjetlima, Audi Virtual Cockpitom čija dijagonala iznosi 12,3 inča, novim 8,8 inčnim infotainment ekranom, a kao opcija je ponuđen Infotainment sa ekranom veličine od 10 inča.
Listu opreme proširuje Apple CarPlay i Android Auto, dva USB priključka, Wi-Fi hotspot, razni sigurnosni sistemi poput automatskog kočenja, adaptivnog tempomata, sistem za održavanje vozila u voznoj traci itd. Od tehnoloških noviteta tu je i automatsko podešavanje amortizera te “Dynamic Handling System” sa šest načina rada: Auto, Comfort, Dynamic, Offroad, Efficiency i Individual.
Novi Audi Q3 pokretat će aktuelna paleta motora iz Volkswagen Grupacije, pa će baznu verziju pokretati 1.4 litreni TFSI benzinac sa 125 KS i 220 Nm okretnog momenta, a narednu snažniju izvedbu pokretat će isti motor sa snagom od 150 KS i 250 Nm okretnog momenta. Snaga će se prenositi na prednje točkove, a motor će biti uparen sa sedmostepenim S tronic mjenjačem.
Stepenicu više činit će model 40 TFSI kojeg će pokretati 2.0 litreni benzinac sa 180 KS i 320 Nm, a snaga će se prenositi preko quattro pogona na sva četiri točka. Motor će biti uparen sa S tronic sedmostepenim mjenjačem.
Top benzinska izvedba nosit će oznaku 45 TFSI koju pokreće također 2.0 litreni benzinac ali sa 220 KS i 350 Nm okretnog momenta. Snaga će se prenositi preko quattro pogona na sva četiri točka. Motor će biti uparen sa S tronic sedmostepenim mjenjačem.
Osnovni dizelski model pokretat će poznati 2.0 litreni dizel motor sa 150 KS i 340 Nm okretnog momenta. Snaga će se prenositi na prednje točkove, a kao opcija bit će dostupan quattro pogon na sve točkove. Motor će biti uparen sa ručnim šest stepenim mjenjačem, a kao opcija bit će ponuđeni i automatski S tronic mjenjač sa sedam stepeni prijenosa.
Snažnija dizelska izvedba bit će pokretana sa istim motorm ali će raspolagati sa 183 KS i 380 Nm okretnog momenta. Top dizelsku verziju pokretat će 3.0 litreni TDI motor sa 210 KS i 620 Nm okretnog momenta.