Škoda Rapid na testu u Nürburgringu
Škoda Rapid na testu u Nürburgringu
MissionL koncept predstavljen je na frankfurtskom sajmu 2011. godine, a mnogi su mislili da će to biti osnova nove Octavie. Ipak u Škodi su odlučili da taj koncept iskoriste za novi automobil koji će ponuditi tržištu pod nazivom Rapid. Kompaktna limuzina duga je 439, široka 170 i visoka 147 centimetara, te izgleda kao pola broja manja Octavija. Krasit će je prtljažnik od 480 litara, pa će tako Škoda popuniti prazninu koja se javila povlačenjem stare serije Fabije Sedan.
Škodini dizajneri nisu se pretjerano trudili oko Rapida, pa su gotovo preslikali aktuelnu Octaviju, a Rapid ulazi u novu klasu u kojoj bi se trebao naći sa novim Peugeot 301. Unutrašnjost će biti gotovo jednako komforna i opremljena kao veći model Octavije. Kad je riječ o motorima, svi će biti turbo sa direktnim ubrizgavanjem. Osnovni model pokretat će benzinac 1.2 TSI sa 86 i 105 KS, dok snažnija izvedba bit će opremljena sa 1.4 TSI sa 122 i 160 KS. Dizelsku ponudu činit će osnovni 1.6 TDI sa 105 KS, dok snažnija verzija bit će 2.0 TDI sa 140 KS.
Svi osnovni modeli imat će ručni petostepeni mjenjač, dok snažnije izvedbe bit će opremljene sa šestostepenim mjenjačima. Moći će se doplatiti i automatski sedmostepeni DSG7 mjenjač sa dvostrukom spojkom. Rapid sa cijenom od 13.000 eura na više neće biti jeftin, pa se sa pravom možemo kolika je opravdanost uvđenja ovakvog modela.