Novi Volkswagen Touareg – Najveći skok u historiji Volkswagena
Novi Volkswagen Touareg – Najveći skok u historiji Volkswagena
Novi Touareg je zauzeo vrh Volkswagenove SUV ponude, ali je i postao flagship model njemačkog brenda nakon što je u penziju otišao Phaeton. Iz Volkswagena tvrde da se radi o “najvećem skoku” u historiji SUV-ova, a cilj je svakako da Volkswagen novim Touaregom još dublje uđe u premium tržište.
Treća generacija velikog SUV-a specijalno je fokusirana na kinesko tržište jer je Kina najveće tržište novih automobila na svijetu, ali i tržište s brzim rastom potražnje za SUV modelima.
Podatak da su SUV-ovi zauzimali osam posto kineskog tržišta 2007. godine te da je ono do 2017. godine poraslo na nevjerovatnih 45 posto dovoljno govori sama po sebi. Novi Touareg donosi promjene u dizajnu eksterijera koji je jasno pod utjecajem ukusa kupaca iz Azije, unutrašnjost je također osvježenje, a bogata je i novom tehnologijom. U unutrašnjosti dominira novi Volkswagenov Innovision Cockpit.
“Željeli smo kombinovati sportski duh i udobnost. Fokus je na udobnoj vožnji i držanju na cesti, ali nam je jednako važno da je Touareg dobar i na offroad terenu. To je dio DNK ovog modela. Njegov izgled je više prilagođen cesti, ali je on terenac u srcu”, izjavio je Oliver Muller, šef razvojnog odjela za Touareg.
Izgled se zaista udaljio od offroad dizajna, a prednja maska je dizajnirana baš po ukusu kineskih kupaca. Touareg koristi MLB platformu VW Grupe baš kao i novi Porsche Cayenne, a također imaju i jednako vjetrobransko staklo.
Što se tiče dimenzija, Touareg je dug 4.878 mm, što znači da je duži za 77 mm od prethodnika. Također, njegova širina iznosi 1.984 mm, čime je duži za 44 mm od prethodnog, ali je i niži za 7 mm pa je visok ukupno 1.702 mm. Povećana je i zapremina prtljažnika za 113 litara te iznosi 810 litara. Uprkos svim povećanjima, Touareg je lakši za 106 kg u odnosu na prethodnu generaciju.
Govoreći o unutrašnjosti, instrument tabla je izgrađena oko VW-ovog novog Innovision Cockpita koji donosi 15-inčni infotainment ekran osjetljiv na dodir te 12-inčni instrument klaster.
Prilagodljivi infotainment ekran omogućava integraciju smartphonea, kontrolisanje klima urađaja, masažera u sjedištima, ventilacije i drugo, a analogne kontrole su i dalje zadužene za jačinu zvuka i druge često korištene funkcije.
Za odličan zvuk se brine Dynaudio sistem snage 730 W sa 14 zvučnika. Vozaču su na raspolaganju brojni pomoćni sistemi u standardnoj opremi uključujući sistem pomoći prilikom gužve u saobraćaju, sistem držanja automobila u traci, autonomni sistem kočenja u hitnim situacijama, noćnu kameru i sistem upozorenja na umor vozača.
Standardna oprema uključuje LED svjetla, LED osvjetljenje unutrašnjosti u više boja, kao i klizni panoramski krov dužine 1.270 mm. Prednji svjetlosni sklop čini čak 128 LED sijalica.
Volkswagen će omogućiti kupcima opcije prilagođavanja bazirane na tri opciona paketa opreme, a to su Atmosphere koji podrazumijeva dominaciju drveta, Elegance koji je baziran na bojama metala te R-Line sportski paket. Sva tri paketa donose spojlere i pragove, a R-Line uključuje proširenja blatobrana.
Osnovni model dolazi sa 18-inčnim naplacima, dok će bolje opremljene verzije imati 21-inčne naplatke.
Ponudu motora u Evropi čine 3,0-litarski V6 turbodizelaši sa 231 i 286 KS. Najesen će se pojaviti i V6 benzinac sa 340 KS. Najsnažniji će biti 4,0-litarski V8 dizelaš sa 421 KS. Kinezi će dobiti i plug-in hibridnu verziju kombinovane snage koja iznosi 367 KS. Novi Touareg će moći vući prikolice teške do 3,5 tona.