Audi nastavlja svoj rast i u 2018. godini
Audi nastavlja svoj rast i u 2018. godini
Audi je otprilike isporučio 130.950 automobila premium klase širom svijeta, što je porast od 4,6 posto na godišnjem nivou. Kina (+22,4 %) i Sjeverna Amerika (+13,1 %) ponovno bilježe značajan porast prodaje.
Sa novim modelom Audi A6, koji je tek predstavljen na Sajmu automobila u Ženevi, Audi prelazi u narednu fazu inicijativa za modele. Širom svijeta značajno je porasla potražnja za modelom Audi Q5 (+26,8 %) i najnovijim SUV modelom marke Audi, Q2 (+38,9). Svi Q modeli zajedno čine 37 posto ukupne svjetske prodaje Audija.
“Sa novim Audijem A6 upotpunili smo portfelj luksuzne klase vozila. Sada započinjemo sa širenjem. Kasnije iste godine predstavit ćemo Q8 i Audi e-tron, dva potpuno nova prestižna modela”, kazao je Bram Schot, član Uprave za prodaju i marketing tvrtke AUDI AG.
U Kini je porasla prodaja svih modela i došla do brojke od 39.364 vozila, što znači povećanje od 22,4 posto. Marka sa logotipom s četiri prstena dobro je poslovala po pitanju modela Audi A4 i za taj model srednjih dimenzija potražnja je porasla za 67,6 posto i popela se do 9.525 automobila. Otprilike jedan od četiriju kupaca u Kini odlučio se za produljenu verziju modela Audi A4 u februaru.
Osim u Kini, ponovno je zabilježen značajan porast u Sjedinjenim Američkim Državama. Tamo Audi neprekidno postavlja nove rekorde u prodaju u proteklih 86 mjeseci. Kompanija je u februaru prodala 15.451 automobila (+12,4 %). I tu su važnu ulogu odigrali SUV modeli. Primjerice, potražna za modelom Audi Q3 povećala se za 46,1 posto na 1.611 automobila, dok je prodaja modela Audi Q5 porasla za 35,7 na 4.469 automobila. Od početka godine 56 posto američkih kupaca modela Audi odlučilo se za SUV.
U susjednoj Kanadi, dvocifreni porast prodaje iz prethodnog mjeseca nastavlja se bez prekida i u februaru, s porastom prodaje od 21,9 posto i 2.402 vozila. S postotkom povećanja od 71,7 posto u februaru, i ovdje je značajno porasla prodaja modela Audi Q5. Trenutno je jedan od svaka tri isporučena modela Q5. Ta linija modela bilježi još veći postotak ukupne prodaje u Kanadi nego u Sjedinjenim Američkim Državama.
U čitavoj Sjevernoj Americi, proizvođač automobila sa sjedištem u Ingolstadtu prošli je mjesec zaključio s povećanjem prodaje za 13,1 posto s otprilike 19.000 isporučenih vozila.
U Evropi je, s otprilike 62.800 automobila, zabilježen pad od 5,4 posto. Prošle je godine uvođenje novog modela Audi Q5 pomoglo marki s logotipom s četiri prstena da postigne najbolje ikad rezultate u februaru, s više od 29.000 automobila prodanih u Njemačkoj. Ove veljače njemačko domaće tržište posebice je negativno utjecalo na ukupan prodajni rezultat (-10,6 % s 25.952 vozila). Preinake modela Audi A1, Q3 i A6 predviđene su za ovu godinu u ključnim segmentima.
Na drugom najvećem tržištu u Europi, Ujedinjenom Kraljevstvu, prodaja se povećala za 17,4 posto na 6.107 automobila. Marka premium automobila zabilježila je značajan porast s porastom prodaje modela Audi Q5 na 183,6 posto. Velika je potražnja vladala i za modelom Audi Q2, čija je prodaja porasla za 107,4 posto. Stoga valja zaključiti da i u Ujedinjenom Kraljevstvu vlada jasan trend za SUV modelima. U proteklom je mjesecu jedan od tri prodana modela marke Audi u Ujedinjenom Kraljevstvu bilo vozilo iz Q serije.