Honda razvija novi motor, ali kao rezervu drži motor iz 2017.
Honda razvija novi motor, ali kao rezervu drži motor iz 2017.
Honda će ostaviti trenutni motor kao rezervu u slučaju ako dođe do problema sa pogonskom jedinicom za 2018.
Honda je napravila velike promjene na dizajnu motora preko zime 2016./2017, ali problemi vezani uz ulje su donijeli katastrofalnu pouzdanost na samom startu sezone.
Japanski proizvođač se pridržava koncepta te ga prilagođava za Toro Rosso, što znači ima priliku raditi na trenutnoj specifikaciji motora na prvim utrkama ako ne uspiju unaprijediti pouzdanost pogonske jedinice koja je namijenjena za novu sezonu.
“Dobra nam je to pomoć Potrebno nam je još pouzdanosti i performance. Puno je bolje u ovoj fazi sezone.”
“Nismo se još odlučili za potpune specifikacije, ali barem imamo rezervni plan koji se nalazi u trenutnom motoru. Siguran sam kako možemo dobro startati sljedeću sezonu.”
“Modifikovali smo koncept trenutnog motora za sljedeću sezonu te nema sumnje da je to bio nužna promjena za nas. Mislimo da je to bio pravi potez,” rekao je šef projekta u odlasku Yusuke Hasegawa.
Hasegawa odlazi sa šefa F1 projekta u Hondi, a zamijenit će Yasuaki Asaki i Toyoharu Tanab.