Predstavljen novi Audi A7 – Luksuz u sportskom izdanju
Predstavljen novi Audi A7 – Luksuz u sportskom izdanju
Novi Audi A7 zvanično je predstavljen novinarima na specijalnom događaju, a svjetsku premijeru za javnost imat će na predstojećem sajmu automobila u Los Angelesu.
Nakon što je predstavljen najveći i najluksuzniji Audi A8, došao je red i na model sa oznakom A7. Novi A7 dobio je potpuno novi dizajn kojeg odlikuju oštre linije kako kod svih novih Audi modela.
Audi je u dizajnerskom smislu napravio velike promijene, najviše na prednjem i zadnjem dijelu automobila, dok je forma automobila ostala ista. Prednjim dijelom dominira velika izdužena Single frame maska te nova kompletna LED svjetla. Veliki poklopac motora na nekoliko mjesta je “izlomljen” sa linijama koje automobilu daju dodatnu dozu agresivnosti.
Zadnjim dijelom dominira velika LED svjetlosna grupa čija je lijeva i desna strana spojena. Dizajnerski gledano, zadnji dio automobila u potpunosti je izmijenjen te nema nikakvih dodirnih tačaka sa prethodnikom. Kao i kod modela A8 tako i na novom A7 Sportback prepoznatljiv je DNA koncepta Prologue.
Novi Audi A7 postavljen je na MLB platformu, a kada su dimenzije u pitanju novi A7 kraći je od prethodnika za 5 mm (4.969 mm), širina je također smanjena za 3 mm (1.908 mm), dok je visina povećana za 2 mm (1.422 mm). Najvažnije od svega je produženo međuosovinskorastojanje za 15 mm (2.926 mm) što osigurava više prostora u putničkoj kabini.
Najveći napredak u povećanju prostora u putničkoj kabini napravljen je za koljena i glavu putnika na stražnjim sjedištima. Kupcima će se nuditi mogućnost da nazad dobiju sjedišta za dva ili tri putnika. Prtljažnik ima zapreminu od 535 litara čija se zapremina preklapanjem naslona zadnjih sjedišta povećava na 1.390 litara.
Novi Audi A7 tehnološki je također napredovao pa je tako u unutrašnjosti uklonjen veliki broj prekidače koji su prebačeni na ekran osjetljiv na dodir čija veličina po želji kupca može biti od 8,6 do 10,1 inča. Instrument tabla u potpunosti je digitalna, pa je unutrašnjost novog A7 trenutno najsličnija onoj koju smo vidjeli u većem A8.
Od tehnoloških noviteta tu su i glasovne komande, daljinsko parkiranje, Matrix LED svjetla, 48-voltni električni sistem, sistem upravljanja zadnjim točkovima, itd. Sistem upravljanja zadnjim točkovima radi pri brzinama od 55 do 160 km/h.
Za pokretanje novog A7 trenutno će se koristiti 3.0 litreni V6 TFSI benzinac sa 340 KS i 500 Nm koji dolazi u paru sa sedmostepenim S tronic mjenjačem i quattro pogonom. Ova kombinacija motora i mjenjača modelu A7 55 TFSI quattro S tronic osigurava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,3 sekunde i postizanje maksimalne brzine od 250 km/h. Nešto kasnije u ponudu stižu i drugi motor, novi benzinci i dizeli.
Novi Audi A7 na evropsko tržište bi trebao stići u februaru 2018. pri čemu će A7 55 TFSI quattro S tronic u Njemačkoj koštati 67.800 eura.